Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Lite velykket jul her, sambo har bestemt seg for at det ikke fungerer lengre..!! har kansje sett den komme, men vi har hatt nedturer før..! han drar på besøk til familie imorgen og blir borte til han skal reise på jobb over nyttår.. har ikke lyst at han skal ta med dattera våres!! off, hva skal jeg gjøre? føler meg temlig oppgitt her jeg sitter, aner ikke hva jeg skal tenke el føle..
Gjest Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Huff........ Det var ingen god jul, nei. Og ikke vet jeg riktig hva jeg skal si heller, bare en ting: Bruk vennene dine, snakk, snakk, snakk og "lås" deg i alle fall ikke inne, ikke fysisk og lås heller ikke inn tankene og følelsene dine! Stor klem oversendt herfra!
mammamammamammamor Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Viss det kan trøste så var det lignende her. Jeg fikk velge om han skulle flytte ut, eller om vi skulle fortsette å bo i lag, men han får gjøre hva han vill ( altså ha kjærester og at vi ikke er kjærester mer ol). Jeg synes at det er greit att han bor her, og fortsetter å forsørge oss, og håper egentlig vi skal bli sammen igjenn, da vi er gift å har fire små. Er fortsatt glad i han, og forstår han godt, men han kunne ventet til etter jul. Så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, selv om jeg fortsatt har han i hus og ikke trenger å tenke på barnefordeling enda. Han kan vell ikke ta hu med uten ditt samtykke. Når det er han som flytter børr han kunne vente til etter juletida med å ha hu, synes jeg. Her hadde det vert uaktuelt at han tok med seg ungene før alt var oppklart og planlagt, han må jo få se ungen, men ikke ta hu med over lengre tid, det kan han ikke kreve. Jeg føler med deg, det er så dumt når slikt skjer, også i jula da
Saftsuse 84 Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Prøv terapi!! det funker absolutt! Er det ikke værdt et forsjøk da??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 Han kan ikke bare ta med ungen din å dra. Du må jo samtykke til det. Si nej. Enkelt og greit. til mammamammamor... Kast ut gubben din. Du blir tråkka på og spist og spytta ut. Dørmatte! Kast han ut!!!
bærtæ Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Signerer Stinkerbelle her. På begge områdene. Kan ikke tro du (mammamammamor) har valgt å bli boende med han. Var akkurat som jeg leste noe fra en annen tidsepoke når jeg leste svaret ditt. HI: du må ikke la han reise med barnet.
mammamammamammamor Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 har ikke tenkt å bli boende med han så lenge, ett års tid kansje, og det er bare av praktiske grunner, vi har slitt så lenge med å holde sammen at jeg klarerr ett år til, nå krangler vi ikke i alle fall. Viss jeg blir boende litt til, så får jeg utnyttet han litt til bake og handlet inn både det jeg og ungene trenger. Det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Jeg trenger ikke å flytte før jeg har funnet ett fint hjem til oss. Det vill ta over ett år før jeg vill være klar for å treffe noen ny alike vell. Jeg er og litt redd for å bli alene, han vill nok søke etter delt foreldrerett ( ikke det at jeg trur han klarer å ha dem alene i lengre tid enn ei helg, men ) og det hadde jeg ikke klart. Men takk for støtten
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Føler med deg. Har selv opplevd det, er tøft.Men alt som er sikkert at du klarer deg uten han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå