Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Ikm i dag.... Dersom jeg er gravid, hvordan skal tappen være?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Hvis du lyser inn dit med lommelykt og speil, skal den være grønnaktig. Og hvis du tar på den, skal den være en mellomting mellom glatt og sandpapir.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 SERIØST? Hva slags vagina har du, som klarer å SE inn der? HOHO...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Haha! Kall meg gjerne dum! Men hva i huleste snakker dere om?? Er dette seriøst?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 jeg (HI) er seriøs! Snakker om livmortapp altså... HI
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 Jeeeez, 23.24 kødder altså, håper alle skjønte det! Uansett er vel ikke tafsing oppi der noe velkjent "er jeg gravid"-triks, så hva med å bare tisse på en pinne?! Eller vente en uke og se om mensen kommer! Stay out of there!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 Får vel vente og se da... Testa i går, og var negativ (billig strimmel) Noen som har hatt vondt/spenn i tennene som et tidlig symptom? (seriøst) HI
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 Joda, etter barn nr 5, så ser man jo fint inn der!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #9 Skrevet 25. desember 2010 Det hørtes jo fantastisk ut.... Hi
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #10 Skrevet 25. desember 2010 Nei, det tror jeg heller er tegn på tannpine. Hilsen hun med 5 barn som ser oppi der.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #11 Skrevet 26. desember 2010 Rundt ikm var min akkurat som vanlig. I mitt tilfelle var det høy, godt lukket og hard men en anelse mykere utenpå. Noen dager etter positiv test var den kjempe myk og nesten helt flat. Glatt som bare det og kunne ikke kjenne antydning til åpningen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #12 Skrevet 26. desember 2010 SYKT! Hvorfor i all verden kan du ikke bare vente å se om mensen evt kommer? Det er ikke meningen at vi skal drive å tafse oppi "der" selv, for å sjekke ståa!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #13 Skrevet 26. desember 2010 Ja det var konstruktivt. Jeg kjenner gjevnlig på min tapp for å ha litt kontroll på når mensen kommer. Har meget uregelmessige sykluser og ingen vondt før den plutselig kommer. Jeg blør i tillegg unormalt mye og det helt fra begynnelsen av. Har vært mer enn et par hendelser jeg skulle vært foruten. Ble anbefalt av min gynekolog å følge med på tappen og nå vet jeg hvor den er de forskjellige stadiene i syklusen min. Vet også ca når jeg kan forvente mens pga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå