Gå til innhold

kan ikke fordra mormi :\

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev ei melding til mormi på facebook, for jeg såg ho var pålogga på chatten.

Der sa jeg att vi ville ha middag i morgen om det var mer ribbe rester.

svaret jeg fekk tilbake var "du legge på deg av ribbefett"

Hun har klaget på kroppen min siden jeg gikk i barnehagen, tru det eller ei.

Jeg har alltid vert plaget med vekta, men har veldig brei ben bygning.

Ser hun meg ta en bit sjokolade er det verdens undergang.

Ser hun ett program på tv om slanking, sende ho melding til meg om att jeg må se på det.

Skjønner ikke mødre hvor tungt det er å høyre att du ikke har fin kropp i snart 23 år?

Mi drømmevekt er 75 kg, å det er 15kg til så er jeg der.

men når hun sier sånt til meg, får jeg bare lyst å finne den største sjokoladen å spise, kun for jeg er så irritert på mormi :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er kjipt, men synes også det virker som om du tar lite ansvar selv for at du veier for mye. Brei benbygning... Det legger uansett ikke på deg 15 kilo.

Er du aktiv? Hvis ikke bør du faktisk ikke unne deg sjokolade i ny og ne. Og det er sant som hun sier at du blir feit av ribbefett. Men det er klart hyggeligere måter å svare deg på og hun kunne holdt kjeft nå i jula

Skrevet

Jeg sa til moren min, som var litt i samme løypa at til mer hun kommenterte vekta mi, til mer spiste jeg.. som sant var.

Har ikke hørt et ord siden.

Du, annie over her.. Spurte hun deg om slanketips?

Skrevet

Huff. Mødre mener ikke alltid å si ifra på en sånn stygg måte. Av og til sier de sånt uten at det er spess gjennomtenkt :/

Har en venninne som har en sånn mor som ikke er redd for å si at hun ikke har godt av den sjokoladen osv.. Og det synes jeg er FREKT!

Vet ikke høyden din eller noe? For det skriver du ingenting om..

Ikke spis sjokolade i trass ihverfall, det hjelper ingen :) Ha en fin jul videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...