Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Er liten og tynn av meg, men magen min vises veldig godt! Ikke flat når jeg står opp heller, men etter å ha spist ser jeg gravid ut... Må passe på å bruke løssittende plagg, sånn at folk ikke skal tro jeg er gravid. Magen er også øm over navlen og jeg takler ikke press på magen. Navlen er også på tur ut. Hvorfor er magen min så mye større enn resten av kroppen? Den er ikke fleskebløt, men ikke steinhard heller. Har hatt mens hver måned og negative tester. Masse symptomer men sikkert bare pms og ønsketenking. Blir sikker bare sett på som gal her nå
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Glemte å nevne at det ikke starter bare på mageområdet, men langt nede, så jeg har fått skikkelig bollemus. :/
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 javel. Fint å vite. Spesielt nyttig informasjon om bollemus.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Ojda 32:02... Fikk du ikke det du ønsket deg til jul? Skjønner ikke hva det er med sånne som deg som må være så utrivelige.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 Intoleranse eller allergi kan gi slikt utslag. Jeg tåler f.eks dårlig hvete selv om jeg er "friskmeldt" for cøliaki. Jeg har bare lavere toleransenivå, selv om jeg ikke har sykdommen. Skriv ned alt du spiser og når du reagerer slik så ser du det selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå