Pippilotta med 2 blå! Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Hvordan gjør dere det når dere lager drikker med to kapsler? Skal prøve min nå men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Når skal jeg bytte kapsel? Noen som vet? Vil prøve maskina mi!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Hei. Moren min har og jeg synes den er crap. hehe. Nettopp fordi det er så mye søl med de 2 kapslene. Uansett da, så følger det med en liten how to do it-sak. Men feks cappuciono tar du den hvite kapselen først og fyller nesten helt fult med den, også tar du den sorte/brune og fyller bare litt i. I bruksanvisningen står det nøyaktige mål. Også må du vippe over vanngreia sjæl når det er nok i koppen, den stopper ikke av seg sjæl. pain in the ass.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2010 Takk! Jeg drikker ikke kaffe så ofte, og liker kun latte og div så tror den passer bra for mitt bruk. Skal i alle fall teste den ut nå!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 .... Sorry. Mente ikke å bare være negativ altså. Cappucinoen er kjempegod når man har laget den. ;D Har nespresso cilitz sjøl.
Vekten 78 Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Vi har denne maskinen og er egentlig veldiig fornøyde vi. Det finnes jo en model som er automatisk hvor du kan stille inn styrken og da stopper den av seg selv. Jeg har tatt et mål med dl. mål og funnet ut hvor på koppen det er 200 ml f. eks jeg og det står jo utenpå hver eske hva slags mål man skal ha.. etterhvert så blir du kjent med den og vet hvordan du liker din kaffe.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2010 Takk takk Har testa den ut og synes den ble god jeg! Som du sier så blir jeg jo kjent med den etterhvert. Foreløpig er det bare en latte macchiato som er testa ut. Nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå