Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med at den forandrer seg?

Unnskyld for detaljer nå, men har hele svangerskapet hatt økt utflod. De siste par mnd har den gjærne vært hvit og kremaktig på en måte. Ikke tyntflytene som noen andre her har skrevet.

I dag merket jeg at det rant ut (det har jeg aldri opplevd å kjenne av utflod før), og da jeg sjekket det var det ganske blankt, snørraktig.

Akkurat som om noen hadde gravd dypt i halsen å spyttet i trusa...men som sagt tynt og snørraktig i farge..

Noen erfaringer rundt det? Skal det være slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg hatt masse utflod i hele min graviditet også som du forklarer det med fargen jeg er 1 dag over tid tror ikke du skal tenke så mye over dette kroppen er jo litt merkelig og ikke farlig men hvis det begynner og lukte surt så skal du ta kontakt til legen ... held og lykke videre og riktig god jul ;)

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Har hatt endel utflod selv, samme type som du beskriver :) Men nå de siste ukene har den blitt mørkere, og innimellom hatt islett av blod i seg (brunaktig farge, men rosa på papiret). Regner med det er tegningsblødinger, men krysser likevel fingrene for at lillebebisen holder seg inne til KS dato ;)

Har ikke hatt sånn tyntflytende slimaktig som du beskriver sist, kanskje det er en del av slimproppen som har gått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...