Anonymom Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 En av ungene klaget på vond mage. Skjedde ingenting - bare vondt. Så på kvelden temp på over 39 grader. Neste dag stort sett feberfri, fortsatt vondt i magen. Mot kvelden ble det diaré, og slik har det holdt på i 4 dager. Vondt i magen enda. Andre som har hatt slikt? Noe ungen har spist eller er det en form for omgangssyke??
♡ A & E ♡ Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Kan jo være noe barnet har spist ellers kan man jo ha omgangssyke/magevirus uten å kaste opp. Både samboer og jeg har hatt herligheten. Fem dager tok det før magen ble normal igjen.
Anonymom Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2010 Puh Hvis herligheten varte i fem dager - da kan vi kanskje se lysere på det Vi har jo gjort unna fire av dem, hehe!
♡ A & E ♡ Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 He he Her gikk det på kjeks og farris/eplemost. (og jeg haaater farris :X)
Anonymom Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2010 Ja, det blir lett mat og farris/eplemost. Ikke favoritten for sjuklingen her heller. Drikker og henger med leppa. Hadde du også vondt i magen i de fem dagene? Har aldri hatt så langvarige greier her i huset før
♡ A & E ♡ Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Våknet på morgenen og følte meg ok men med en gang jg fikk noe drikke eller mat i magen så var det på an med vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå