Gå til innhold

Hva skal dere handle på SALG??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skal handle da....

Er det noe spesielt dere er ute etter?

Selv har jeg ikke de store planene, men kikker litt rundt, så det blir nok noen handleposer her og der... Ingen "store, dyre" ting. Kjøpte oss to nye reclinere før jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler alltid på salg, nesten året rundt, sparer penger på det:)

Er jo mest klær da, reima dress 50% osv osv...

For se hva januar byr på...:)

Skrevet

Babyting tenker jeg. Har termin i januar :)

Skrevet

Skal handle juletrepynt, som skal bli til julegave til nesteår. Gjorde det samme i fjor og det var flere fornøyde igår. Når jeg kan handle julepynt til 70% i butikker jeg ikke stikker snuta mi inn i før jul så får jeg pynt som er fin og faller i smak. (må kjøpe ikke knusbar pynt, siden det er småbarn og dyr hos de som får og i år så knuste det vist mye hos hun ene som skal få. Hun har sagt ifra at det er ønske de flere år fremover, og vi har lik smak så det passer bra)

Skal titte etter vinterdress til hu ene, men tviler på jeg finner siden jeg ikke fant størrelsen til henne tidligere.

Også skal jeg kikke i lekebutikker siden to av ungene straks har bursdag.

Skrevet

Jeg skal hvertfall på Living, SKeidar og Bohus og se om de har noen godbiter på salg:)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle se etter forede vintersko i skinn. Vet ikke om det pleier å bli salg på dette, men skal ihvertfall sjekke det ut.

Ellers skal jeg se etter gardiner og kanskje klær da.

Skrevet

Her skal det handles nye klær til meg selv:) Har spart opp flere tusen - og jeg skal endelig bruke noe på meg selv, og det med god samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...