Gå til innhold

Andre enn oss som har få venner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kanskje 2-3 venner totalt , der kun den ene er en nær vennine.

Jeg sliter med dårlig selvtillit og litt angst, inviterer aldri mennesker hjem til oss utenom familie.

Utad er vi en fin familie som har fine barn og et fint hjem men føler oss litt ensomme..men jeg orker bare ikke ha kontakt med så mange , selv om jeg føler meg enson :/

Trøsten må være at vi har verdens beste familie, både mor, søsken, svigers og oldemødre, vi står hverandre nær og uten min familie så vet jeg ikke hvordan vi hadde hatt det..

Er er så glad at barna mine har og kommer til og ha en god familie i ryggen senere også!

Tenker spesielt på dette når vi har så få venner...

Ingen gaver fra venner..Ingen som besøker oss i hele julen...Ingen invitasjoner til nyttår...ingenting av venner altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som deg/dere. Veldig få venner. Og kun en skikkelig nær venninne. Sliter også litt med det samme som deg og orker ikke og "pleie" for mange kontaker med folk. Men er også ensom..

Men har også vansker med og få kontakt med folk. Virker som om folk har nok venner fra før :/.. eller,kansje d er meg det er noe galt med?

Litt skjipt nå som nyttår nærmer seg og slik..

Skrevet

Ja, det kjenner jeg også på. At de fleste har " nok " venner. HI

Skrevet

Har det og slik, vi har få felles vennepar der vi begge føler oss helt avslappet med begge to. Jeg har tre gode venninner men som har fulle dager med barn og aktiviteter.

Jeg har litt familie her men ikke mye.

Skrevet

Hverken jeg eller mannen har mange vi vil kalle våre nærmeste venner, er vel kun 1 eller 2 som jeg vil karakterisere det som. Men mange bekjente ja!!! Folk vi inviterer på kaffe, drar på besøk til, finner på noe ute sammen med barna osv. Men dette er ikke folk jeg vil betro meg til... det er det jeg kaller nærme venner. Folk du kan fortelle ALT til....

Skrevet

Vil du ha 10 venner som baksnakker og er falske? Eller 2-3 venner som er ekte og gode?

de som har mange venner, pleier vennskapet med de og er veldig sosiale.

Vi har 9 vennepar, en vennegjeng på 5 par som mannen min har vokst opp med, og noen vennepar som jeg har blitt venner med pga barn i samme alder.

men de er ikke våres BESTE venner. Altså.. vi kan godt fikse en middag og dra på kino eller gå tur sammen eller bare komme på kaffe. Men vi sitter ikke hos hverandre flere ganger i uka og skravler.

Har 2 venninner som jeg er masse med, og noen venninner som bor i hjembyen min, men vi begynner å miste kontakt nå..

Du har nok flere venner enn du tror. Og for å treffe nye mennesker, krever det at du faktisk går ut og er sosial. Går på basar, treffes på lokale steder og arrangementer og hilser på folk. At du kommer i prat med kvinner og hilser på de hver gang du treffer de. At du er tøff nok til å invitere på kaffe en dag og at du har nok pågangsmot til å få et bekjentskap til å utvikle seg til et vennskap.

de fleste er nok fornøyd med sine venner, men om de blir invitert av ei hyggelig og omgjengelig jente på kaffe, så skal du se at de gjerne tar litt mer kontakt selv og vips så har du ei venninne..

Skrevet

vi har ikke mange venner, men kan ikke si jeg savner det heller. Vi er veldig gode venner med søsknene våre på begge sider, og mine søsken er nok mine beste venner.

Status måles jo i antall venner nå for tida. Men det viktigste er jo å spørre deg selv hva du trives med.

Skrevet

vi har ikke mange venner, men kan ikke si jeg savner det heller. Vi er veldig gode venner med søsknene våre på begge sider, og mine søsken er nok mine beste venner.

Status måles jo i antall venner nå for tida. Men det viktigste er jo å spørre deg selv hva du trives med.

Skrevet

21.01

Ja, jeg vet.

Jeg vet også selv godt hvorfor vi har mange venner, vi inviterer aldri noen.

Jeg orker ikke...

En sjelden gang kanskje...

HI

Skrevet

Vi har ikke noe særlig med venner her vi bor, og vennepar har vi faktisk ikke i det hele tatt.

Men men. Hvem har tid til slikt uansett.-.. syns ikke vi rekker annet enn jobb, litt kos med barna, middag, legging osv jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...