Gå til innhold

Hva fikk dere til jul da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Her var det barna som fikk mest selvfølgelig:)

Men jeg fikk gavekort på massasje, gavekort på kino, toalettvesker, parfyme, kari traa? undertøy.

5000 kr.

Og sjokolade og noe småtteri...

Veldig fornøyd,trodde ikke jeg skulle få mer en 2-3 pakker siden barna alltid får så mye..fra familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det også barna som fikk mest, selvfølgelig!

Var kjempefornøyd med gavene de fikk, må bare bytte to ting som ikke passet.

 

Selv fikk jeg:

Dunjakke (fra nissen....)

ullsokker

ullundertøy

Ulvang ullgenser

2500.-

julekaffeboks

 

Resten fikk vi sammen, som sengeklær, stretchlaken, bilde, dørmatte, duker, kubbelys, servietter, lysestaker, matkurv, kasserolle, stettfat, konfekt, blomster.... ja, da tror jeg at alt var nevnt!

Skrevet

Ååå glemte de fine tingene barna hadde laget i barnehagen til oss, fotavtrykk m.m :=)

Skrevet

Verdens beste mamma handkle

kopp med bilde av meg å sønnen min på

hjertesmykke me bilde av sønnen min inni

parfyme

kremer å såper

tv benk

veska

5 pakkning me tobakk og siggarett papir

boks me sjokolade

ein millijøpose me malingsavtrykk så sønnen min laga i barnehagen<3

tror det var det..

 

kjempe fornøyd;)

Skrevet

Ungene fikk selvsagt en hel haug;) Har faktisk ikke helt oversikten over hva de fikk engang..

 

Men er selv også veldig fornøyd. Jeg fikk 2 av de tingene jeg ønsket meg aller mest; Vaffeljern av mamma og pappa og Dolche gusto kaffemaskin av samboeren min;)

 

Ellers så fikk jeg glassfat, servietter, veske, øredobber, salatbestikk, krydder, hondkler, penger, nisse grytekluter (kjempesøte).

 

Så jeg er faktisk veldig fornøyd jeg da;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...