Gå til innhold

Hva ble den mest populære gaven igår da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den forrige tråden om hva barna skulle få til jul- hvilken gave ble best mottatt? Her syntes egentlig 2-åringen at det var like morsomt å dele ut pakker til andre som det var å åpne opp selv, men den gaven som falt mest i smak var absolutt dukketrillen og huset fra Little People, m huske og sklie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt DSi som guttungen på snart 7 år fikk..Han fikk også hele 5 spill ved siden av som ikke vi visste at familien hadde kjøpt til han..

Han ble også veldig glad for legoen han fikk, brannstasjon en stor Atlantis og et star wars fly...

Skrevet

Jenta på 3 ble mest begeistret for Kaptein Sabeltann jakke og puslespill med 300 biter.

Lillesøster på 8 mnd ble glad for alt gavebåndet hun fant..hehe men også et aktivitetsbord, så hun kan stå og leke :)

Skrevet

Eldste på 5 blei mest fornøgd med legobrannstasjonen (men du verda så sint han blei då han opna pakken frå besteforeldra fordi dei hadde kjøpt det same, så han fekk to make), lille på 3 er strålande takknemlig for alt, mest populært var kanskje hoppetau (komisk å sjå på, ho har så vidt begynt å få til å hoppe litt, har ingen mulighet til å klare å faktisk hoppe over tauet sjølv om det ligg i ro) og Hello Kitty-sengetøy.

Mannen blei mest glad for ein tv-serie og eg for ein personleg almanakk, og sjølvsagt for den første dorullnissen vi nokon gong har fått :o)

Skrevet

Misten som blir ett år i januar falt helt for et lekekamera fra fisher price mens størsta på to og et halvt ble mest fornøyd med en lekegris som kan gå og som sier nøff. Ellers likte begge duploen de fikk.

Skrevet

For 4-åringen ble det helt klart en hvit katt som mjauer og beveger på seg (reagerer på skygger). For 7-åringen tror jeg det var et Star Wars lasersverd.

Skrevet

Gutten på straks 4 år ble overlykkelig for gitaren han fikk av oss. Han hadde sett pakken og gikk hele dagen og var helt bombesikker på at han fikk rockegitar. Sa til ham at han vet jo ikke om det er gitar. JO sa han, tok opp pakken og spilte på den (innpakket eske, hehe:-p) Jammen godt at han faktisk fikk gitar, ellers hadde han sikkert blitt kjempetrist.

Storesøster på 7 år sa hver gang hun åpnet en pakke: ÅÅåååå dette er den BESTE gaven jeg NOEN GANG har fått:-p

De fikk også ett sett med blåfjellulltrøye og rødnisselanglue / blånisselue av en onkel og tante av meg, og det var stas!

Skrevet

Lillegutt på 15 mnd syns gavebåndene var kjempekjekke, men det kjekkeste var vel de 2 gitarene han fikk med masse lyd.. :D

Litla på 5 sin favoritt var vel canon kameraet hun fikk av besteforeldrene... :D hun elsker å ta bilder og har vært en ivrig og flink fotograf i flere år :D ellers falt resten av gavene i god smak hos begge,, :D

Skrevet

jenta på 7 mnd: gavebånd her også:)

gutten på 2 år: Snekkerbenk og "framdelen av en bil", med ratt og lyder og musikk på knapper på dæsjbordet...:))

Skrevet

Gutten på 19 mnd elsker drømmehagen. Derfor var det stor stas når han fikk en drømmehagen aktivitestbok (sånn med lyd og musikk).

Skrevet

5 og 7åringen var kjempefornøyde over Sylivann hotellet de fikk sammen. De smilte fra øre til øre når de åpnet. (litt skuffet etter å ha åpnet alle de andre gavene og de oppdaget at de ikke hadde noen figurer. Så da måtte jeg hinte frempå at de måtte få hotellet ut av esken. Og vips så dukket det opp mange figurer og litt til)

9 åringen lyste som en sol av Playmo dyrehagen.

13åringen var kjempe fornøyd over sparken, den måtte ut og prøves i natt. Så da må man vel si hun var fornøyd når hun var ute en time i natt frivillig (hun er vanligvis en stuegris)

Skrevet

Den som nok ble mottat med mest jubel var Lego Kingdoms borgen som begge guttene fikk av oss! Vi sparte den pakken til slutt med vilje fordi at vi viste at den kom til å bli veldig populær. Ellers så var 5åringen utrolig glad for Ben10 leken han fikk (klarer ikke forklare hvordan den var) og 7åringen likte Beyblade banen og battel strikers settet best!

Skrevet

9 åringen ble super glad for trommesettet. Nå kan han endelig få øvd skikkelig, og gleder seg masse til 17. mai. :-)

De på 7 og 5 ble veldig glade for bærbar DVD spillere, og la seg uten problemer i kveld. :-)

Skrevet

3 åringen - CD- spilleren, og sminkehodet ,samt sin egen sminkepung med ordentlig sminke.

1,5åringen- en bulldoser som han kan sitte på å kjøre med lyder og skuffe foran, og parkeringshus med biler.

Jeg- hårføneren, en bag med hårprodukter fra KMS, og nytt skiutstyr :D

Gjest happy mom:)
Skrevet

4åringen: Cd spilleren, selv om pappaen har pakket den opp og montert den i kveld så hun skal få spille musikk i morgen. Og så likte hun vesken hun fikk.

2åringen: Mikke Mus flyet og Dukkevognen m/dukka som tisser og bruker bleie

Skrevet

onepiecen fra meg var en høydare, men Karoline var nok best! Selvom ungen fikk laptop, Wii, buzz og masse anna! Makan til bortskjemt unge!

Skrevet

5 åringen ble mest glad for en dragebok og "buzz+Woody som snakker sammen" leke. Igår kveld var han mest glad for skiene han fikk.... Helt til hav var ute og prøvde tidligere idag...Da var ikke det så kult lenger :D

2 åringen syns det var mest stas med bøkene hun fikk og den nye dukketrilla hvor den nye babyen hennes kan sitte.

Begge ungene elsker bøker :)

Selv fikk jeg englebarn-smykke med barnas fødsels-steiner :)

Skrevet

Lillejenta på snart to likte best et stort lekekjøkken i tre og en dukkevugge(som min bestefar lagde til meg som liten, men min mor/far fikset ny madrass og dukke til den). Ellers så var det thomastoget figuren som var best!

Hun brydde seg ikke noe om å åpne gaver... vi prøvde, men hun ville heller løpe rundt... så da fikk jeg og samboer kost oss med ekstra mange pakker, hehe;-)

Skrevet

"Onepiece" i Elias-serien, rosa med Helinor på, falt absolutt i smak, det samme gjorde et stempelsett, samt rød langlue. Et puslespill med Disney-prinsesser (sukk) var også populært.

Gubben fikk et par nye sko og de falt absolutt i smak, selv om han hadde sagt at han ikke trengte nye. (Hvilket langt fra var sant, altså!)

Jeg: Blits til det nye kameraet mitt.

Skrevet

Seksåringen hadde ønsket seg en zhu zhu pet "jungle gym", men det finnes visst ikke....

Så vi hadde kjøpt noen andre zhu zhu pet ting - et prinsesseslott og en spiralbane. Dette ble hun ganske glad for, og jeg syntes også hamstrene var morsomme - en stund. Men hun ble lei av dem omtrent samtidig som meg, og slottet og banen ble snart okkupert av andre dukker som verken hadde lyd eller kunne gå av seg selv.

Disse andre dukkene fulgte med et dukkehus som var laget av Mega Blocks (a la Duplo) som mannen min hadde kjøpt i en bruktbutikk. Hun fikk det til jul, men det var ikke pakket inn, bare stod ved juletreet. Og dette ble dagens største suksess. Hun (og jeg, stakkars meg) har lekt med dette huset hele dagen.

Skrevet

3åringen: Knerten figuren og Handy Manny verktøybenken

6åringen: Nintendo Ds og Kung Zhu bane med mus

Skrevet

Kjole + skinnjakkebolero av samboeren og meg. Hun har ønsket seg det lenge. Høyhelte, glitrende sko av tanta, voksensminken fra tante, alle andre kjolene hun fikk, slettetang, krølltang, føner av tanta. Stort sett alt som hadde med jåleri å gjøre.

Skrevet

Togovergang med lyd som sier ding ding ding var det største for han på fire.

Hun på 1,5 elsker briokomfyren de fikk sammen. Hun har lagd mat non-stop siden den ble pakket ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...