Gå til innhold

Kanskje vi traff blink på selveste julaften :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde masse slim i går og fikk lagt inn aksjer i går kveld:) I dag er det ikke noe slim, og i følge el-kalkulatoren skulle jeg hatt EL i dag, så det blir spennende å se da om det ble en hemmelig gave på julaften i år da :) IKM 8.januar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du.

Fullt utslag på el-test igår og idag, men mannen er i nordsjøen

:-(

kommer hjem på onsdag

Skrevet

Her gikk det heller dårlig.. Tror mannen fikk prestasjonsangst når han vet at jeg sannsynligvis hadde el på julaften, men tror nok ikke at det er så knappe marginer ute og går??

Ikke lett for en mann med hodet fullt av babylaging i hodet tydeligvis.. Ble ikke noe kjekt uheldigvis... :-(

Skrevet

Er det ikke sånn at man bør legge inn aksjer FØR el? Så er det noen svømmere der når egget begynner vandringen? På el-kalkulatoren så står det at jeg har el 25.des..og fruktbar periode er 22-27.des. Så man har jo noen dager både før og etter el :) Vet jo ikke helt sikkert når jeg har el, så jeg har fått samboern til sengs nesten hver dag siden 17.des og satser på å lure han til sengs imorgen også, men det spørs..han sa at det begynte å bli litt for mye sex for han nå :P Han som håpet at vi måtte prøve i mange mnd før vi traff sånn at han fikk masse sex..bare skryt ;)

Søstra mi spurte meg i dag om jeg er gravid..jeg sa at det er jeg ikke så vidt jeg vet, men prøver så håper jo det. Hun sa at hun fikk bare plutselig en sterk følelse av at jeg er gravid..så får jo håpe at det stemmer da :D

Skrevet

Jaja, ikke vet jeg, tror vel egentlig det er håp helt til eventuelt tanta kommer, he he

Vi får vel prøve fram til da ihvertfall. tester jo ikke om jeg har el, så måå jo ikke være akkurat nå? Jeg har ihvertfall ikke mistet håpet.

Blir nok en liten stund til til du kan teste, blir spennende i tiden mot ikm, så du hadde samme dato som meg, har ikke bestemt meg for om jeg vil teste da eller bare vente på tanta? Kommer ikke den, så må jeg jo teste til slutt jeg også! :-)

Skrevet

da er vi 2 jeg har også EL 25 des og fruktbar periode 22 - 27 Des i følge el kalkulatoren krysser fingrene på at det har klaffet ;-)

Skrevet

Ja satse på at vi også traff blink på julaften !! Hadde pos el test 23 og 24. Har ikkje testet i dag. Har hatt noen ganger med 3 dager så blir spennende se når eg teste i kveld

Skrevet

Ja det blir spennende å se om det ble blink :) Tenker å teste om morgenen 9.des om ikke mensen kommer før det :)

Skrevet

Da jeg var blitt gravid med førstemann hadde faren min sagt til moren min "luret på om de venter små" samme dagen jeg tok positiv test:-)

vi fortalte det faktisk samme kveld:-)

Skrevet

Her var det positiv EL-test den 23., 24. og 25. Negativ i dag.... Heldigvis har jeg ikke en mann med prestasjonsangst. Heller et virkelig stort ønske om at det snart skal klaffe, siden han jobber ute og har friperiode nå i jula. Det resulterte i påfyll, som han kaller det, alle dagene. Selv om vi begge er litt ned for telling p.g.a. forkjølelse, og har huset fullt av svigerforeldre og søsken. Vel, da får vi bare se på ny året om vi har greidd å treffe en fulltreffer:)

Ønsker dere alle en flott romjul :)

Skrevet

Jaja, hjalp å prate litt med mannen og stressnerver, han har roet en del ned nå, så vi er i rute igjen med aksjene! Stress er vel ikke så bra når det gjelder babylaging.

Fikk høre at moren hans hadde "bestilt" nytt barnebarn til neste jul, så får se om vi greier å få det til, he he

Nå skal jeg bare slappe av fram mot nyttårsaften, stresse ned og kose oss, før vi begynner nedtellingen mot ikm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...