Emmasmamma Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Vi venter en baby i juni, og hvis det blir jente er Ella det heteste navnet. Vi vil gjerne ha mellomnavn. Noen forslag? Vi har bare Ella Victoria, men det er ikke mannen helt med på...
Mamma mø=) Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Ella Elise, Ella Margrethe, Ella Sofie,?? kom ikke på fler i farten=)
Trolleliten Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Ella Marie Ella Maria Ella Dorothea
mamma til lillingen Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Helt fram til 3 dager etter fødselen skulle jenta vår hete Ella Josefine, det synes jeg er nydelig. Men mannen var ikke helt enig, så da ble det Emilie istedet
♡ A & E ♡ Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 Ella Marie, Ella Sofie, Ella Margrethe, Ella Mari.
Emmasmamma Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2010 Takk for alle svar:) Elise, Margrethe og Dorothea liker jeg desverre ikke. Men Ella Sofie, Ella Marie og Ella Josefine var spennende forslag. Kom gjerne med mange fler!!
♡ A & E ♡ Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 Ella Christine Ella Benedicte Ella Alida Ella Fredrikke Ella Henriette Ella Helen a/e Ella Malen/Marlen Ella Ella Nathalie Ella Oline Ella Pernille Ella Rebekka Ella Susanne/a Ella Cathrine Ella Nikoline Ella Konstanse Ella Linnea Ella Charlotte Ella Mariell Ella Mattea Ella Emilie Ella Alice Ella Johanne Ella Pauline Ella Andrea Ella Karoline Ella Mathilde
solstråle69 Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 Ella Cinderella? Sorry - men synes Ella er så fint alene, at å slenge noe bak synes jeg er heeeeeelt forferdelig... :-)
temine Skrevet 25. desember 2010 #9 Skrevet 25. desember 2010 Ella Bella, som vi kaller jenta vår:) Hun heter bare Ella, og jeg syns det er finest. Syns egentlig Elle passer bedre om man skal ha to navn, enkere å si, men hver sin smak:)
mamma og my Skrevet 26. desember 2010 #11 Skrevet 26. desember 2010 ella alida ella elvira ella carolin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå