Gå til innhold

Da var jeg i gang.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Riene begynte som smått 23. Og i natt har det hvert intenst og litt regelmessig. Med ca. 10 min. Mellomrom.

Men på ettermiddagen idag ga det seg litt, og føler at jeg er mange hakk tilbake. Nå kommer det rier en gang i blandt.

Vet ikke hva som skjer jeg...

 

Mens jeg har hatt disse riene har jeg hatt myye utflod også, er det normalt? Har måttet bytte truseinnlegg flere ganger på kort tid..

 

Håper babyen min kommer snart, og at jeg får et par svar her:)

 

god jul til alle:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke slimproppen du mister litt etter litt da? (utfloden)

 

Jeg krysser fingrene for at lillegull er på vei ut, og at du får en fin opplevelse!

 

Kos deg på barsel;)

Skrevet

Den slimproppen ja.. Hm. Trodde bare den gikk for en liten stund siden.

Men kan godt hende det er nå den går:) siden det er såå mye.

 

Takk takk for "kryssingen av fingrene":).

Håper også at dette blir en ålreit opplevelse, så jeg får lyst til og få flere barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...