Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Jeg har så fryktelig dårlig selvtillitt til tider, og nå er jeg inne i en dårlig periode....det er så vanskelig å ha det sånn, hvordan kan jeg se på meg selv med "nye øyne", og i tillegg stoppe sjalusien min..........? Noen som "har vært der", og har noen gode råd til meg? Trist i jula....
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Ah.. det er heeelt forferdelig! har vert der.. Hjelper det ikke om du kjøper deg noe fiint, fresher håret, pleier neglene, lakkere tå negler og kjøper noe sexi undertøy? ha en skikkelig deg selv dag!? kan hjelpe for noen.. tenk masse positive tanker og pynte deg litt, dra ut med venner og ha det litt gøy? spise noe god mat eller kino.. helt forferdelig med slike dager/tider.. desverre
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Ja jeg har vært der.. Og det er ikke noe moro! Mistet all tiltro til meg selv og mannfolk etter min ex som prøvde å innbille meg at jeg var idiot, teit og "gal" som trodde at han var interessert i min venninne (noe det senere kom fram at han var!) Jeg var bare unødvendig sjalu og han ble alltid sinna når jeg konfronterte han med det. Min venninne ble dessverre et helt ufrivillig hjørne i en lite koselig trekant, og jeg er veldig veldig glad for at vennskapet vårt har overlevd dette (hun var ikke det minste interessert i han heldigvis). Uansett, det er vanskelig å bare skulle kvitte seg med dårlig selvtillig og sjalusi. Jeg måtte ha hjelp fra både venner, ny kjæreste og terapeut. Fortsatt detter jeg innimellom tilbake, men det er lettere å komme seg ovenpå igjen når jeg bare kommer på de fantastiske menneskene jeg har i livet mitt. Ja, det høres banalt ut, men det fungerer for meg nå. For fire år siden gjorde det ikke det. Har du noen du kan snakke med, som virkelig hører på deg? Jeg ville vurdert en psykoterapeut, homeopat, life coach. Psykologer har jeg dessverre bare dårlige erfaringer med, og de har aldri kunnet hjelpe meg. Håper du finner ut av det, kjære deg, og innser at du er så mye mer verdt enn du tenker selv når du er langt nede. Jeg har ingen tvil om at du er en fantastisk søt og herlig person, alle jeg har møtt med dårlig selvbilde er egentlig de herligste menneskene og de beste vennene når de bare glemmer seg selv (ja jeg vet jeg indirekte skrøt av meg selv nå, hehe, men det er likevel sant). Sender deg en god klem og håper du oppdager deg selv på en ny måte!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Fikk tårer i øynene nå...tusen takk for gode ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå