Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Han er søt da, jobber på elkjøp og fant gave til oss der. Må indrømme at vi var kjempe spent da han kom med en giga eske som var tung som bly! Ble nok litt skuffet da tiden var kommet for å åpne den, der var det nemlig en vinkjøler! Altså, god tanke da! Men sist min mann drakk vin var 6 mnd siden på besøk hos mine foreldre. Sist jeg drakk vin husker jeg ikke en gang Ikke at det er noe galt i å drikke, men vi drikker rett og slett tillnermet aldri... Og der får vi en svær sak av en vinkjøler til all den vinen som vi aldri har i hus Tok meg hele julekvelden å samle opp motet for å spørre om han ble lei seg om vi byttet den! Det var helt ok, han viste bare ikke hva han skulle kjøpe, så da ble det den. Kan bli mye vi trenger da, støvsuger kanskje Har aldri byttet en julegave før, men det er så mye annet vi kunne hatt bruk for altså! Jaja, ingen sure miner for det, men litt dårlig samvittighet har jeg selv da...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Stakkar, ikke lett for disse unge mennene å vite hva de skal gi JEg fikk ingenting av min bror da ) Ungene mine fikk en bibel. Av ei meget god venninde av meg som vet at vi absolutt ikke er kristne. Det var i overkant, syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå