Gå til innhold

Noen som har HTC mobil her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe en HTC mobil. Lurer på hvilket merke dere har og om dere er fornøyd med tlf, hva er event. negativt?

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har HTC Legend, en super telefon! Er kjempefornøyd :)

Skrevet

HTC Desire har blitt kåret til beste mobilen. Samboeren har den og han er en teknisk frik... har det beste av alt teknisk utstyr. Han elsker den,

Skrevet

Tusen takk for svar begge to. Jeg har lenge lurt på om jeg skal satse på Desire. Jeg har alltid hatt gamle møkkamobiler, så nå har jeg lyst på en fin en, he he :)

Skrevet

Noen på jobben som har den, de er ikke så veldig fornøyd. Grei mobil for jobbruk/mail.

Skrevet

Har hørt det er en dårlig en... wildfire altså.

Skrevet

har bare hørt positivt om den jeg og. Lurer på om jeg skal kjøpe den også.

Skrevet

Jeg heller mer og mer mot Desire her. Da føler jeg at jeg blir fornøyd uansett, men får litt dårlig samvittighet av å bruke såpass med penger på en mobil. Samtidig har jeg jobbet masse i det siste og da "fortjener" jeg vel en liten ting, he he

Skrevet

Jeg har hatt HTC desire i litt over ett halvt år nå og er super fornøyd :D

Mange fiffige funksjoner :D

Skrevet

jeg har hatt wildfire i noen måneder nå, uvant med engang da jeg alltid har hatt nokia, men er veldig fornøyd nå!!

Skrevet

Jeg har wildfire og er fornøyd! :-)

Skrevet

Tusen takk for alle svarene. Er det kanskje flere som har erfaring med disse telefonene...?

Skrevet

jeg har htc smart.. den er IKKE så veldig smart.. Unngå den!!

Gjest To små gull♥
Skrevet

Jeg har og desire, veldig fornøyd selv om jeg sikkert ikke vet halparten av tingene jeg kan bruke den til hehe:-) Men veldig enkel i bruk for sånne som meg som ikke skjønner seg på duppedingser.

Skrevet

Takk for svar! Da blir det Desire på meg. Må bare vente på lønna i januar. Fint at den er enkel i bruk, har aldri hatt en touchmobil. Nå har jeg en eldgammel Nokia. Sjermen på "vanlige" Desire, den er bra nok? Savner man noe større skjerm? Ser jo at det fins Desire HD og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...