Gå til innhold

Falt og brakk halebenet igår =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei hjem til mamma for å feire jul igår klarte jeg selvsagt å falle rett på rompa! Er bombesikker på at halebenet mitt er brukket! Gjør vondt å gå, stå, ligge, sitte og til og med nr 2 på do. Er nå 29+3 og gikk nok bra med baby siden jeg har kjent masse liv og falt jo uansett på rompa, men lurer jo nå på om fødsel kommer til å bli ekstra smertefullt? Håper og tror jeg blir bedre innen den tid, mn tenker jo at smertene kommer tilbake med alt det presset. Isåfall kommer det virkelig til å bli en helt for jævlig smertefull fødsel og kjenner jeg gruuer meg! =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, så kjipt! Jeg ville vel sannsynligvis tatt en tur på legevakta, jeg da, men... :-) Og så er det sikkert lurt å ta opp dette med jordmor/fastlege før fødsel og høre hva de sier om saken... Kanskje det er en spesiell smertestillende som vil passe deg under fødsel når du har dette "problemet"? Uansett kommer det til å gå fint, vil jeg tro. Masse lykke til videre!

Skrevet

takk=) tok en tur ned til legevakten idag siden alt er så sinnsyykt smertefullt, men der fikk jeg raskt beskjed om at de ikke kan gjøre noe uansett og at jeg bare får ta noen paracet, så håper det ikke fortsetter mye lengre så får jeg si fra til jordmor på neste kontroll også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...