Gå til innhold

Fikk fin julegave i posten på julaften:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Nemlig brev fra sykehuset med time for ordinær ul!!! 12. januar er dagen, og er veldig spent:) Håper alt er bra med knerten, og når det er sjekket håper jeg de kan fortelle om det blir gutt eller jente:) God jul, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fikk brevet mitt lille julaften jeg :) jeg skal på UL 17 januar og er så spent på å få vite om det blir gutt eller jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Nærmer seg jo nå! Har du noe som helst magefølelse på om det blir gutt eller jente? Vi skal på UL 20 januar. Kribler allerede i magen...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ja, nå nærmer det seg veldig!! Gleder meg og er veldig spent. Magefølelsen min sier faktisk jente... Jeg har nemlig funnet et jentenavn som jeg syns passer veldig fint for magen, og det var sånn jeg hadde det med forrigemann også. Da hadde jeg favorittguttenavn før ul, men ikke noe jentenavn. Blir spennende å se!! Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da! Spent på å høre fra deg i morgen:-)

Jeg klarer liksom ikke å se for meg at vi kan lage noe annet enn gutter her hos oss, men jeg har faktisk også hatt en jentefølelse den siste tiden...

Skal melde tilbake når vi får info:-)

Får du gjennomslag for navnet hos mannen din?

Jeg har et drømmejentenavn som han ikke liker, nemlig...

Snakkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal melde fra i morgen hvordan det gikk:) Det må du også, Guttaboys, når du har vært på ul:) Vet ikke om jeg får noe gjennomslag for jentenavnet, for fra før av (før førstemann kom til verden også) var vi egentlig enige om å kalle opp dersom det ble en jente en gang... Så vi får se... Jeg er veldig spent på i morgen! Tror i grunnen også at vi er fryktelig gode på å lage gutter og at det er det vi får denne gangen også, men vi får se:) Så lenge alt er bra er vi fornøyde og glade vi også. Får håpe at dersom det blir jente på dere så kanskje mannen din vil venne seg til navnet etter hvert:)

 

Rutan: Lykke til i morgen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange dagene igjen, jeg begynner å bli rimelig sikker på at det er en liten jente inne i magen min. har allerede et jentenavn klart :) (har guttenavn klart også da :P) var på svangerskapskontroll i går og da hørte vi på fosterlyden som var helt fin :) er så utrolig spent.

Lykke til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul unnagjort og det var superstas å få se lille i magen. Det er jammen ikke store knerten, men det var masse bevegelse og flere av dem kunne jeg kjenne veldig godt:) Alt var bra med lille, terminen ble flyttet fra 15. juni til 17. juni og det viste seg at magefølelsen min stemte!! Det blir ei jente denne gangen:) Kjemperart å skulle venne seg til følelsen at vi venter ei jente, selv om jeg har hatt den magefølelsen en stund. Blir nok en overgang, vi som er vant til to gutter:) Men SÅ glad for at lille er frisk og vi bare kan glede oss til juni!! Lykke til med ul dere andre også. Det nærmer seg dag for dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en frisk liten tulle i magen:-). Hurra! Tenk at du skal få oppleve å bli jentemamma også. Stas! Håper du får gjennomslag for oppkallingsforslaget ditt nå da! Min bror kalte akkurat opp mammaen min da han fikk sin lille datter her for litt siden og det kom som lyn fra klar himmel. Veldig hyggelig:-).

 

Hvordan gikk det med deg Rutan? Håper det står bra til inni magen din også.

 

Jeg teller dager til vi skal få "møte" lillemann/mor:-)Godt med en gulrot i endeløse januar.

 

Ha en topp uke videre jenter:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL i dag, og det ble jente som jeg hadde på følelsen :) er litt rart å skal venne seg til jente når jeg har en gutt fra før, men var på butikken å så mye fine jenteklær :) er så mye søtt, alt var bare bra, og hun lå å smattet mye, også vinket hun til oss :) termin ble flyttet fra 18-24 juni så ble ikke så alt for stor forskjell fra tidligere da... gleder meg masse til juni nå altså. er jo snart halveis allerede, det går jo ganske fort fram til juni nå da damer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei tulle i magen, sheba83! Ganske rart å skulle venne seg til tanken på jente, ja! Hehe... Har ikke handlet noe jentete enda, da... Tenkte jeg skulle vente til litt nærmere våren. Håper det blir en flott og god vår, og håper og tror at tida framover vil gå raskt og lett nå som vi går mot lysere tider og juni. Gleder meg MASSE til vel overstått fødsel;)

 

Guttaboys: Ja, det er litt stas å skulle få oppleve å få en datter også:) Oppkallingsnavnet er i boks, det. Vi har i grunnen snakket om det før også, og det føles som et riktig navn til jenta i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi fått hilse på lille venn i magen også:-)

Alt står bra til der inne,- mye liv og action. Men mini var ikke interessert i å vise seg frem, gitt. Så vi lever fremdeles i uvisse hva kjønn angår. Spørs om det ikke blir en privat UL, så nysgjerrie som vi er.

 

Herlig å se at alt var bra i alle fall.

 

Håper så at det har gått bra med deg også Rutan...

 

God helg, alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så fin start på helgen å finne ut at alt er bare fint med lille i magen, da!:) Jeg kommer til å bestille 3D-UL også, og da dobbeltsjekker vi om det er jente også;) Vi er også altfor nysgjerrige til at vi kunne ventet til knerten ble født for å se om det er jente eller gutt;) Ha en flott helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det rett og slett sånn at også jeg skal få oppleve å bli mamma til en liten jente:-)

Vi var på ekstra UL i dag - klarte ikke å la være, var så nysgjerrige på kjønn. Jeg elsker de fantastiske guttene mine, og er takknemlig for hver eneste dag jeg har sammen med dem. Det mener jeg med hele mitt hjerte. Men jeg må innrømme at jeg vaker rundt i lykkerus over beskjeden som medfører at jeg forhåpentlig skal få oppleve begge deler.

 

Da følger vi hverandre i hælene da "Guttemamma' 07+09 venter jente:-)"

 

Hurra og gode tanker til både gutte- og jentemammaer der ute

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente i magen, Guttaboys 06/09 + junifrø!!:) Jeg forstår veldig godt at du vaker rundt i en lykkerus. Jeg er også overlykkelig over å få oppleve å både være guttemamma og bli jentemamma:) Men om det skulle vise seg at ul var feil og vi ender opp med gutt vil jeg være overlykkelig da også:) Med verdens flotteste guttegjeng;) Hehe... Men er ul riktig blir det kjempeflott å få ei jente med på laget her i guttehuset;)

 

Lykke til videre med svangerskapet og kos deg med ventetiden (om du klarer;) Hehe... Jeg er utålmodig allerede!!) så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-)

Ja, helt enig med deg, vi er så heldige som skal få tre, så.

Storebror går bare rundt og skal kose med lillesøstermagen hele tiden nå, og det er så deilig å befinne seg i denne fasen hvor kvalmen er borte og energien har vendt tilbake.

 

Hvordan er formen din? Forstår eldstemann hva som foregår?

 

Jeg ble plutselig også veldig utålmodig etter å møte denne lille frøknen:-) De to skjønnasene vi har fra før er helt klart fra samme kompani, både av utseende og temperament. Er så spent på om lillemor er en helt annen type...:-)

 

Prøver å nyte graviditeten og ungene mine i fulle drag nå. Vet at dette er siste gang. Til tross for holkeføre og minusgrader er det jammen ikke vanskelig:-)

 

Føler meg særs heldig og priviligert om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to!:) Føler meg også veldig heldig og er kjempelykkelig over å skulle få tre barn. Prøver også å nyte svangerskapet denne gangen (ikke veldig overbegeistret for å gå gravid i grunnen;) )siden det er siste. Når formen er bra er det egentlig ikke noe problem å nyte:) Denne gangen har vært mye bedre enn sist, overraskende nok, og jeg bare koser meg så lenge det ikke er noen plager eller vondter:)

 

Eldstemann forstår nok ikke så mye... Når vi spør hva mamma har i magen svarer han: En ny baby som heter jenta! Så det har han fått med seg, men han er ikke noe sånn til å kose på magen osv. Han er ikke noe sånn superkosete i grunnen, bare av og til:) Vi prøver å prate litt innimellom om den nye babyen, men interessen er ikke veldig stor;) Det er mer stas når babyen faktisk er her, da må han hilse på og klappe på og passe på at alt er bra.

 

Gutta mine er veldig forskjellige, både av utseende og type, så jeg er spent på om jenta blir helt annerledes enn dem igjen. Gleder meg så utrolig til å hilse på henne og bli kjent med henne også. Det er så spennende!

 

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spennende:-)

Kan egentlig ikke vente, men er samtidlig glad for at et er litt tid igjen for andre småfolk og vokse litt på, og for mor å far til å forberede seg.

 

Min eldste hadde nok ikke vært like interessert for ett år siden (din er jo født ett år senere) - han har utviklet seg veldig på det området det siste halvåret. Og jeg tror nok denne voldsomme interessen greit lar seg kombinere med en dose sjalusi. Det er i alle fall ikke lett å få seg en "prat" med to-åringen når eldstemann er på plass. Da blir det gjerne "kan ikke vi prate litt sammen alle tre" He he...

 

Så gøy at dine er så forskjellige! Mine har helt klart sine særegenheter, men kroppsbygning og farger er klin likt.

 

Jeg kjente forøvrig spark nederst i magen i dag, for første gang:-) Like fint, som alltid. Jeg er sent ute vet jeg, til tredjegangs å være, men husker fra de andre gangene at de også var sene med å sparke fra seg så jeg fikk høre.

 

Ha en fin dag med gutta dine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...