Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Er det noen som har vært borti noe liknende med sine små? Hun er rett over 2 år, og er trøtt dagen lang, fra hun nettopp har våknet og til hun legger seg. Skal sies at hun har begynt å kutte ut dagblunden, altså, men hun er jo trøtt fra hun våkner, uansett om hun har sovet 12 eller 14 timer.. Og hun er bare ikke sulten. Hun spiser ikke en gang en halv brødskive til frokost, og er ikke sulten igjen før middag. Da spiser hun kanskje en halv porsjon, og så under en halv skive til kvelds igjen. Vi har forsøkt å variere både på tidspunkt, antall måltider, mengde, hva vi tilbyr henne å spise, alt. Hun får ikke snacks mellom måltidene, og hun har alltid vært storspist. Nå har dette vart, samtidig i hvert fall over en måned, så jeg begynner å bli litt bekymret, det henger kanskje sammen? Noen som har vært borti dette rundt to-årsalder og kan fortelle meg at det bare er en fase, eller bør vi ta en tur til legen og ta blodprøver?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 min var to i juli og ja har hatt en lik periode på ca 1 mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Er ikke så rart hun er trøtt når hun ikke spiser. Min datter har vert sånn en god stund nå, og ble til slutt så slapp at hun ikke orket noenting. Så nå får hun sondemat i tillegg til det vesle hun spiser selv, så hun kommer seg litt ovenpå igjen. Nå skal det sies at vi var til legen flere ganger med henne, uten å få noe hjelp. Det var først da hun ble innlagt på sykehus av andre grunner, at det skjedde noe. Jeg tror jeg ville tatt en tur til legen i første omgang, og fått tatt noen blodprøver. Husk emla-krem på først:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå