Gå til innhold

hva gav dere barna i julegave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Nye ski, Knerten dvd og Knerten figurer, kjoler og sokker, Lillesøsterbok og Mummitrolletbok, CD spiller med to mikrofoner og et fiskespill.

Tvillinger 4 år :-) De er veldig fornøyde :-)

Skrevet

Min datter fikk et memory-spill, en pakke med 3 puslespill oppi (20, 36 og 50 biter) samt en liten dokke-figur med bil og hest + vogn til.

Veldig fornöyd! :)

Samboerens datter var litt uheldig i år dessverre.

Vi hadde bestillt og kjöpt ett 3D puslespill til henne på nett, men det har ikke kommet fram ennå. Hun fikk se det på dataen da, men var skuffa stakkars. Og så fikk hun et spill hun hadde önsket seg (kala... ett eller annet?) og en liten eske med en pet shop figur (special edition).

Fornöyd, men selvsagt skuffa pga gaven som manglet.

Skrevet

14.27

Hvorfor kjøpte dere ikke en gave lille julaften eller noe til henne?

Hørtes merkelig ut. Ikke rart hun ble skuffet da. Hadde gjort alt for å redde julen sånn sett. Men det er jo ikke din datter så..

Skrevet

vi ga våre tegnebøker med sånn white board penner, øystein blyant spillet, mc queen reflekstvester, bøker de hadde ønsket seg, "datamaskin" og ski til minste og lær å trylle sett samt ds spill til eldste.

De ble kjempefornøyde for alle gavene sine, men de fikk så utrolig mange og det er verken de eller vi vant til så det ble veldig hyggelig

Skrevet

Jeg kjøpte xbox 360 med kinetik, noen klær og klokke, og ja han ble fornøyd

Skrevet

Ingenting. Han er ett år og fikk masse gaver fra annen slekt.

Skrevet

så masse fine gaver til barna:)

vi kjøpte den v smile spillemaskina til tv med 4 spill til og toystory 3.. han ble overlykkelig:)

Skrevet

Hva? "Fordi det ikke er din datter så..." What?

Selvsagt hadde vi gjort det om det var den eneste gaven til henne. Men hun fikk faktisk 2 til av oss. Visste også at mamma og pappa hadde med gaver fra dem og familien min (trodde jeg...var bare fra söstra mi til henne). Så regnet med at det ville gå greit likevel.

Og det gjorde det jo egentlig også. Var ikke det som var hele greia. Det kjipe var at min datter fikk gaver fra folk som hun ikke fikki fra. Så min datter fikk flere og större gaver.

"...gjöre hva som helst for å redde jula" Altså jula blir ikke ödelagt fordi EN gave ikke kommer fram i tide. Heldigvis! ;)

Skrevet

Ammagad, lissom! Tror du hun hadde "ofret alt" for å skaffe ny gave hvis det var hennes datter? Hvorfor avslutte med en så patetisk setning??

Jeg ville gjort det samme, egne barn eller ei...

Forøvrig fikk min datter nye skøyter, og gutten fikk buzz og woddy. Stor stas!

Skrevet

Gutten på 4 år fikk Stiga kjelke, klokke og smålego.

Jenta på 1 år fikk snurebass, Drømmehagen bamse og leke-støvsuger

De ble glade, men jeg syntes det ble altofr mange gaver. Vi spiste middag kl.16.00 for å få begynt med gaveåpning tidlig, men ungene var bare halvferdige kl.19.30 og ville legge seg (da hadde ikke vi voksne åpnet annet enn det fra ungene.

Skrevet

Omtrent hva ungene fikk i går av gaver (ikke bare for oss)

7-åringen fikk:

Elektrisk legotog

Ullklær, langbukser, skjorte og pologenser.

Boken om Ronja røverdatter

Gavekort i lekeforretning

3 DS spill

Ulllue

Boblejakke

Tøffler

Gitar (i hans str)

Keyboard

mm

13-åringen:

Kontantkort

Treningsdress

Hjemmestrikket genser

Penger

Webcam

Harry Potter PC-spill

Sminke

Smykker

Neglelakk

Gavekort

Boken om Anne Frank

BikBok genser

mm

Og begge to ble tydelig veldig fornøyd med gavene sine :)

Skrevet

Gutten på 5 fin Den Sorte Dame og jenta på 7 fikk skøyter m hjelm og div utstyr.

Av andre fikk de masse lego, ullklær,tegnesaker, boblejakker,fortoapparat, akrebrett, julegodterier,aktivitetspakker av div slag og litt penger(som skal brukes på ds ettervært)

Begge er godt fornøyde og koser seg med det de fikk.

Skrevet

Har to jenter på 4 år.

De fikk Nintendo Dsi + spill av oss denne julen og de ble kjempe fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...