Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Så godt med en rolig og koselig morgen. Vi spiste en god frokost med masse godt,og har leka med nye leker som ungene har fått,og sett film.Nå sover mini og vi andre leker,ser film og bare tar livet med ro. Om noen timer skal vi på middag til foreldrene mine sammen med mine søsken og deres barn,gleder meg
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Har ingen planer. Babyen sover og jeg steker en pizza til lunch
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Ungene var hos sin far i går, så om en times tid henter jeg dem, vi skal spise middag hos mine foreldre i dag, og åpne gaver fra min side av familien=) I kveldingen skal de tilbake til sin far, så får jeg se om jeg skal treffe kjæresten min, eller om han skal i familieselskap. Håper ikke han skal, hehe;)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Middagsbesøk hos min manns tante <3 Er tradisjon hvert år
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 på mårran leker vi med de nye lekene og ser over litt hvs vi fikk til jul.. julebrunch hos svigers ... tradisjon 1.juledag... da spiser vi rester fra ribbemiddagen fra julaften, pluss litt div som kabaret, loff, rundstykker,eggerøre, sylte +++ resten av kvelden er vi hjemme... koser oss med tv, evt filmer, godis og det vi fikk til jul.... pleier å spise grøt til barnetv---
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 I morges var Gubben og jeg i stallen klokken ti på åtte(et under at jeg fikk ham våken..hehe), for å fôre og slippe ut 12 hester, deretter sov han på sofaen mens jeg kokte bayonneskinke, rydda ut av oppvaskmaskinen, satte på en ny, fiksa vaskemaskinen, vekte lille Solstråle, vasket håret og rydda litt her og der etter gårsdagen! Nå har vi akkurat vært hos min bror og hans familie på en koselig julefrokost/lunsj. Avslapning/Wii-spilling(Solstrålen fikk i julegave) i noen timer før vi skal til min tante og onkel på det tradisjonelle førstejuledagsselskapet hos dem! Blir nok tidlig kveld etter det!
Lilleleen Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 Vi skulle egentlig i bursdagen til min svoger som blir 30 år i dag. Men vi våknet opp av at lillegutt kastet opp og hadde feber. Så ble ikke slik allikavel..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #9 Skrevet 25. desember 2010 Pleier aldri å legge planer 1 dag jul. Da roer vi ned, leker med julegavene, spiser god mat, ser på tv og er ute litt. Deilig å ha en familiedag i desember!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå