Me&Mine Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Hvor lenge kunne barna deres bruke denne før den ble for liten? Synes setene ser så smale ut. Jeg har en gutt som blir 2år når nestemann kommer, blir han for stor til denne vogna? Har dere ellers positive/negative erfaringer med vogna?
Me&Mine Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2010 Ingen her som har denne vogna?
tìme'em Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har også et spørsmål anngående denne vogna. Har lest at ikke setet sitter rett opp i sportsdelen? Slik at barnet ikke blir sittende rett i ryggen?
Mammamia:) Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Jeg hadde denne til mine. Veldig fornøyd med den! 17 mnd. mellom dem. Brukte den til eldste var rundt 3 år. Ingen problemer ang. størrelse, og har ikke små barn. Brukte softbag til den minste. Den er kanskje ikke helt rett i ryggen, men har aldri vært noe problem... Solgte vogna for ca. 1 år siden, og fikk faktisk mel. hos kjøper om hvor fornøyd hun var med vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå