Gå til innhold

Andre som har hatt gul utflod i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det den siste uka. Jeg er nå i uke 9.

Jeg har ingen plager ellers, det lukter ikke, og klør ikke. så vet jammen ikke hva det kan komme av jeg. (har tidligere hatt gardnerella vaginalis, og tror ikke dette er det samme)

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt merkelig utflod hele svangerskapet til nå. Er 23 uker,, de første ukene var d nok litt mer gult og tykt...men nå er det svært tynnflytende.. Tror d er normalt d du opplever..

Skrevet

Javisst. Har hatt det nesten hele svangerskapet (er nå fødeklar). Det er visst normalt i følge min jordmor, så sant det ikke gir utslag på tester for sopp, infeksjoner e.l. Noen får det visst bare, om det er hormonelt, bakterieflora som endrer seg eller sånt vet jeg ikke. Har hatt det utenom graviditet også, men verken soppkur el antibiotika har gjort noe med det (det ble faktisk verre av det siste). Klær ikke, lukter sjelden noe.

Mengden har variert, og det samme har fargen, men jevnt over har det vært lyst gult. Bare husk å skifte truseinnlegg ofte og vask deg hver dag, så ikke det blir irritert i området :)

Skrevet

Det hadde jeg i begge mine svangerskap. Gikk over av seg selv en liten tid etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...