Gå til innhold

Hodepine?!! noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er jeg 2 dager over termin! i går våknet jeg med SKIKKELIG hodepine, dårlig form, svimmel og KJEMPE hoven i hender og føtter.. tok en paracet og ble vell litt bedre... på kvelden hovnet jeg opp mer.. gjikk så og la meg.. våknet i morrest med 1000 ganger værre hodepine enn i går... uvell, kvalm, og fortsatt kjempe hoven,,, har også fått blåflekk på foten! noen med lingnende erfaringer.. bli jo litt engstelig for at det er noe galt.. burde jeg ringe føden? vet legen sa at blotrykket mitt har steget litt, men hadde lavt fra før så det gjorde ingenting.. og at jeg hadde bittelitt protein i urinen men var så lite at han ikke brydde seg før neste kontroll som er på torsdag om jeg ikke har født.. hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fødeavdelingen NÅ!

Dette kan være svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Tanken streifa meg.. men var jo på kontroll den 23 des.. kan det ta seg så fort opp? burde vell gjøre det. tenkte og forhøre meg litt da sykehuset er ett stykke unna og jeg er i så dårlig form at jeg orker ikke tanken på bom tur.. men bedre med en sjekk formye enn forlite...

Skrevet

Ring føden og be om å få komme inn kjapt. JA det kan skje fort.

Ring NÅ!

Skrevet

de sa at jeg skulle vente og se, legge meg neppå litt og se ann noen timer, hadde det ikke gitt seg så skulle jeg komme.. i og med at jeg ikke hadde noe ondt ved ribbeina. så venter og ser.. masse liv i magen da, så tipper han har det fint.. men vanskelig og legge seg neppå litt med en hyper 3 åring i stua.. det kan jo bare være stress også? det er bare den +1 på urinprøven som bekymrer meg litt.. men hun sa det kan bli slik i slutten og at det ikke var så mye... men får vente og se.. off

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...