gerd Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Jeg skal lage det i dag og har glemt å legge det i vann !! Kan jeg legge det i vann nå? Bytte vann flere ganger? Blir det garantert miss??
ellen-propellen Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Jeg hørte kjøkken Wenche si på tv i går at man da må koke det. Legg pinnekjøtt igryte med vann,kok opp til kokepunktet,bytt vann,gjenta en 3-4 ganger.Så lar du det koke videre til kjøttet slipper benet. Men både Hellstrøm,Wenche og andre "kjendis kokker" tar visst telefonen i julen for krisehjelp:-D
gerd Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2010 Takk - da koker jeg det først og satser på et vellykket resultat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå