Gå til innhold

Pinnekjott / hjelp!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage det i dag og har glemt å legge det i vann !!

Kan jeg legge det i vann nå? Bytte vann flere ganger? Blir det garantert miss??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte kjøkken Wenche si på tv i går at man da må koke det.

Legg pinnekjøtt igryte med vann,kok opp til kokepunktet,bytt vann,gjenta en 3-4 ganger.Så lar du det koke videre til kjøttet slipper benet.

Men både Hellstrøm,Wenche og andre "kjendis kokker" tar visst telefonen i julen for krisehjelp:-D

Skrevet

Takk - da koker jeg det først og satser på et vellykket resultat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...