Gå til innhold

i går sprakk vist nyheten :S


mamma'n til tre flotte gutter

Anbefalte innlegg

Mannen min hadde pakket inn en babycall til meg, så da ble det noen lange øyner som så på meg.

Jeg syntes i grunn det var litt tidlig å fortelle det ennå men men. Koselig at de vet det også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er bare i uke 7, men hele familien min vet det nå også. det er tidlig, men er glad for å dele den gode nyeheten med mennesker rundt meg som jeg er glad i.

 

God jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+4 idag! Og fortalte det i går ;)) Klarte ikke å vente mer. Fortalte det super tidlig sist å, men synes det er såååå godt å dele noe så gledelig med de nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er i uke 8 nå og har ikke fortalt det fordi vi venter til mannen min skal komme hjem fra nordsjøen om to uker så vi kan fortelle det sammen. Det er ikke lett å holde hemmelig! Tror også at flere mistenker det siden jeg takket nei til champisen på nyttårsaften og sovnet kl 1 selv om jeg ikke hadde rørt en dråpe alkohol... ;)

 

Jeg synes at det er like greit å fortelle det til de nærmeste tidlig så en slipper mistanker og rykter og kan dele gleden med de en er glad i. Skulle gjerne ha fortalt det for lenge siden! Og hvis noe skulle gå galt vil jeg jo ha støtte fra mine nærmeste. Men jeg holder det til den indre kretsen fram til vi har vært hos legen i uke 11. :)

 

Lykke til med den voksende magen videre alle sammen! Kan ikke se det stort på min mage enda, men det kommer vel tids nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...