Gå til innhold

Tidenes dårligste julegave, noen som vil dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv så fikk vi et gyselig sett sengetøy for noen år tilbake av min manns bestemor. Settet var veldig 80 talls inspirert, dvs gyselige pastellfarger i et enda verre mønster. Men alt var på sin plass i originalpakningen så jeg antok det ikke var så gammelt og tenkte jeg kunne bytte. Rimelig flau ble jeg da de i butikken kunne fortelle at dette settet mest sannsynlig var fra 80-tallet og at de ikke kunne bytte..

Dette skjedde vel i 2007 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg fikk en paraply og en flaske vin i år. Ellers var alle gavene "til meg" faktisk til leiligheten til mannen min. Og ja de vet at det er hans og ikke vår leilighet. Jaja, sånn blir det når hele min egen familie er mer glad i ham enn i meg. Blir jo direkte skuffa om det bare er jeg som dukker opp til besøk og blir sint på MEG hver gang vi er uenige om noe, uansett hva...

Skrevet

Fikk en gang en vase til 10 kr fra nille fra en perifer venninne - den var utrolig stygg og gikk rett i søpla - hun kunne spart seg hele 10'ern og heller gitt et julekort - DET hadde jeg blitt glad for...

Skrevet

Fikk Nutrilett i gave av en tante da jeg var 14 år.

Nipsfigurer, som en stor and i porselen, scorer høyt på badtaste lista

Skrevet

Fikk faktisk 2 dårlig julegaver i går. Den ene var fra ei venninne med familie, 2 stygge glass (skikkelig billige, ganske sikkert bestilt fra Nytt & Nyttig), og vi ga gave fra Kremmerhuset til henne og mannen + 2 fine gaver til dattra. Og den andre fikk vi fra mine slektninger, 2 julekuler med lys inni ( sikkert 69,90 på Nille) til en familie som har 4 barn, der vi har kjøpt samlet gave til de + foreldrene for litt over 100 kr pr. stk, altså vi brukte over 500 kr på den familien.... Skikkelig kjipt!!

Skrevet

Hva er greia med å bytte penger?

Hvis de mente det var en fin gave til dere, så smil og si takk.

Utakknemlige folk er det verste jeg vet!

Jeg får mye rart som jeg ikke egentlig har bruk for opp gjenom årene, men det kjekkeste med hele jula er jo å se når andre åpner det jeg har kjøpt til dem. Det jeg kjøpte til kjæresten min kostet sikkert dobbelt så mye som det jeg fikk av ham, skal jeg da være fornærmet, eller hva? Gledet meg hele kvelden til han skulle åpne gaven fra meg jeg=)

Skrevet

Jeg får alltid dusjgel og body lotion. Bruker aldri bodylotion, så begynner å få noen flasker nå:)

Skrevet

hehe.. jeg må le når jeg leser dette.. åsså MÅ jeg bare fortelle her.. passet ikke helt inn men.. minste gutt blir snart 4 og i går fikk han en pakke fra hunden til oldefar, der var det en traktor som var kjempe stas, men sammen med den lå det en pose med konfekt, slik konfekt med alkohol i.. hehe.. off.. lurer på om oldefar begynner og få dårlig syn:P og når han ble født så kom svigermor med barselsgave.. han er vell og merke en GUTT og han var nyfødt.. mn når vi åpnet gaven var det en slik ROSA barbie leke cd spiller.. haha.. jeg må le! tanken som teller..

Skrevet

hehe som 14åring fikk jeg av min tante, et gammelt ukeblad ;)))

Skrevet

Av en EX for lenge siden: REFILL til en øyenskygge (jeg hadde ikke originalesken/boksen, heller!) - én farge. Altfor mørk for meg, dessuten.

TUSEN takk...

Skrevet

Ja, det hender at synet svikter de gamle! Min kjære mormor ga min nyfødte sønn en ROSA babybok (av typen der man limer inn bilder, skriver om første tann etc). Jeg har ikke tort si noe til henne, hun hadde blitt så lei seg, og jeg fikk heller ikke til å bytte den - så min sønn har rosa babybok. Går bra, det også. :)

Skrevet

Refill til øyenskygge?

Har jobbet i parfymeri i mange år. Aldri solgt det der.

Du mener kanskje en tester? Da kommer den pakket slik.

Sikkert tatt en tester til deg. Da er han jo enda kjipere..

Skrevet

i frykt for å virke utakknemlig må jeg si at jeg reagerte litt negativt på å få en grusom stygg genser med puter på skuldrene, størrelse telt. Hun jobber selv som modell og jeg er en litt kraftig husmor. Men jeg er da ikke såååå stor og stygg...hehe...huff

Skrevet

Jeg har faktisk bare flotte gaver i år jeg... Pleier å få noen litt spesielle ting men i år får alt tommel opp <3

Skrevet

Min samboers herlige mormor har denne fantastiske tradisjonen med å gi bort duker til alle barnebarn med partner. Og ikke er disse dukene noe jeg frivillig lagt på bordet, men vi forguder dama alle mann uansett

Skrevet

Da jeg var 12 fikk jeg lilla bestemortruser med masse blonder på fra min tante og onkel.

Men den ''verste'' gaven var fra mine foreldre, de kjøpte meg 5 vhs filmer med den rosa panteren (mennesker) da jeg var 12 siden de ønsket seg den selv, men følte de ikke hadde nok penger. Da ble det min gave.

Skrevet

Joad, refill-øyenskygge, pudder osv finnes. Art Deco selges idag i parfymelle og tidligere vet jeg at Revlon hadde noe lignende. Bokser som man kunne lage sin egen palett i , kjempekjekt, så lenge det er et sett man bruker ;-)

Skrevet

Det er tanken som teller. Synes dere virker utakknemlige.

Hvorfor ikke bare være glade over at dere får noe?

Hvor mange gaver får dere egentlig hvert år?

Her fikk jeg en gave igår, og det var en parfyme fra mannen min.

Kjempe fornøyd fordi jeg. Hadde en topp dag selv uten masse gaver. =)

Skrevet

Hehe, morsom lesning :) Fin den med den rosa cdspilleren :)

Kommer ikke på noe sånn veldig dårlig gave, men om jeg skal sette fingern på noe så må det vel være den gang jeg fikk et fenalår på deling sammen med min mor og stefar. Jeg var vel 13-14 år. Jeg har aldri likt fenalår heller ;)

Min søster og bror fikk "egne gaver" fra samme mann.

Skrevet

Jeg fikk syskrin og badevekt for noen år siden, av min daværende samboer ;) Ikke at det er dårlige gaver, men det er kanskje ikke det jeg ønsker meg mest av en kjæreste, hehe.

Skrevet

Guttungen på 4 år fikk en miks pakke fra en eldre dame i går. Den ene tingen var veldig fin, men stusset litt på at han fikk en pakke med juleservietter ;-)

Skrevet

hehe, da jeg var 14 fikk jeg en knallgrønn strømpebukse i str. 6år av en gammeltante.. Ikke fått med seg at jeg har blitt eldre siden sist hun så meg sikkert. hahaha:p

Skrevet

to glass hjerter som skal henge i juletre.

Så får ikke brukt den gaven før neste år, hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...