Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det snart klikker for meg. Jeg får ikke sove...har blitt hele 14.30 timer søvn på en uke..jeg er helt utslitt:( hele kroppen er rastløs, bekkenet verker, halsbrann 24/7, fått bihulebet. Oppå det hele..synes fryktelig synd på meg selv akkurat nå så måtte få ut litt frustrasjon! Er det bare jeg som har det sånn? evt gode råd tas imot med åpne armer..skjønner ikke Hvordan jeg skal holde ut de siste ukene..men nok syting,håper alle har en flott jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen gode råd. Sliter med akkurat det samme, og har gjort det de siste 4 ukene. Så vi får håpe det er noen andre med gode råd her ;) Men hvis du har mulighet til å sove litt på dagtid så gjør det.

Skrevet

halsbrann, bekken, kynnere + en mann som SNORKER og en gutt på snart 3 år som ikke vil sove mer kl 3.30 på natta..

Jeg er utslitt.. Gleder meg til gutten kommer ut så jeg i det minste klarer å sove når jeg har mulighet til det. Satser på at lillegutt trenger en lur på dagen i dag etter bare 7 timer søvn i natt.. for jeg sovner snart der jeg sitter. Orker ikek drikke kaffe heller, for da brenner jeg opp innvendig..

1 mnd til termin i morra.. Han kan FINT få¨komme 1. januar.. JEG ER KLAR!!!

Skrevet

Hadde jeg bare fått sovet på dagen hadde jeg helt klart gjort det. er syk mldt,så har muligheten, det bare går ikke...men nå har jeg ordnet meg tens apparat, så håper det hjelper!har en på 10 fra før, men han klarer det meste selv og godt er det! :) har termin 16.januar, men ho får lov å komme rett etter nyttår..blir evt satt i gang om ting ikke blir noe bedre, men prøver så godt jeg kan å holde ut til ho vil ut selv...får prøve tenke positivt,det kommer tross alt et lite nurk ut av dette, bedre premie finnes jo ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...