Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 er det normalt for en mann å ta seg en øl eller to hver kveld?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 nja.... tror det kommer an på, men er veldig mange som gjør det så lenge de har "muligheten" - altså så lenge de feks har råd til det... Hvis man har råd til å ta en pils eller to hver dag, så hvorfor ikke det er jo lovlig.. MEN , selv blir jeg litt irritert fordi gubben drikker for ofte. Men så lenge det ikke går utover andre, økonomien eller arbeid, så er det jo igrunn ikke noe galt i det... Er jo ikke snakk om å bli dritings
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #3 Skrevet 24. desember 2010 Jeg synes det er litt sært, rett og slett, å ta seg noen øl hver eneste dag.. Høres nesten ut som en mild grad av alkolisme.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Det er nok ikke unormalt siden mange gjør det. Vi har begge gjort det i ulike faser i livet. Nå gjør vi ikke det, vi har to små barn, Vi er forsiktig med pengene våre, med nytt boliglån og opppussing av huset vi holder på med. Jeg ser ikke på at det er noe vi kan begynne med igjen om overskuddet blir bedre, noe det sikkert blir. Akkurat hvor helseskadelig det er vet jeg ikke, kommer sikkert an på generell helse utenom også. Men vil nok ikke tro det er svært farlig. Ingen av oss hadde noe problemer med å kutte ut alkohol, når det ble en naturlig vei å gå. Andre kan muligens bli lettere avhengig, kommer sikkert an på gener og helse etc. Koster jo litt i dette landet å drikke et par øl hver kveld, må ha klekkelig matbudsjett om man skal ha råd til det.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 tror ikke det er normalt nei... Er det for å slappe av eller for å få sove da eller? Onkelen min er hjerte spesialist og jeg vet at han tar (og anbefaler) ett glass rødvin hver kveld. Både for å slappe av og få sove, også er det bra for hjertet ;o) Det er iallefall mye sunnere enn innsovningstabletter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå