Gå til innhold

fikk spa-tur i julegave :D :D men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en superherlig venninne, og fikk en spaweekend i julegave!!! ååh så heldig jeg er :D :D Jeg kan ta denne helgen akkurat når det passer meg, så lenge hun ikke skal noe spesielt! :) Er for at vi to venninner skal komme oss litt vekk og bare kose oss og slappe av sammen :)

Problemet er at jeg vil helst dra NÅ - men har termin om en mnd (..selvom jeg har på følelsen av at jeg kommer til å gå over tida), så jeg tviler på at vi kan dra på en stund =/ ååh hadde vært så deilig å bare ta en av de første helgene i januar!!! Hadde det ikke vært for at farrisbad er så langt unna her jeg bor, tror nok verken mamma og jordmor og lege hadde blitt glade om jeg dro på tur så nærme termin..

Kan selvfølgelig dra etter fødsel, men da må jeg enten ta med meg babyen (noe som gjør at jeg ikke får slappet såå mye av som jeg skulle nsket,) eller vente noen måneder ... til babyen er stor nok til å være med pappaen sin eller mine foreldre alene i en hel helg. Huff... bare tanken på å etterlate babyen min i en hel helg er kjempeskremmende for en hønemor som meg! :P Men jeg vil jo på spaaa, men helst nåååå!!!!

jaja... blir nok pent nødt til å vente noen måneder da .. :) er vel verdt det!! ;) selvom det hadde vært kjempedeilig akkurat NUUUH ...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som har ei sånn venninne da!!! ::D

Hvor langt unna er Farris-badet da? :) Kanskje de har tid allerede i jula? ;) evnt første helga i januar? :) så lenge du ikke har noen umiddelbar fare med å dra og det ikke er grusomt mange timer unna, så ville jeg nok ha bestilt med en gang!! :D

Skrevet

Jeg vet det, hun er verdens beste!! ;)

Hotellet er stengt i jula :( og det er noen timer unna, i tillegg må vi ta buss.. erikke helt sikker på hvor mange timer, men det er en 3-4 timer..

Men det frister veldig mye!! Skal til legen på tirsdag så får vel høre med han da i såfall ;)

Skrevet

Hvis han "godkjenner" turen, så hadde jeg bestilt i første helga i januar! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...