Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 ..og vi har hatt det kjempefint! Begynte naturlegvis dagen med migrene men etter ein tablett og eit par timar på sofaen (blir *så* trøtt) var det noko bedre. Det er kjempemorsomt å sjå at eldste har blitt så stor at han er skikkeleg "med", f.eks. då vi åt graut lot han heile tida som om han fann mandelen og gøymde den i handa. Og han var temmelig stram i blikket då han innsåg at han faktisk måtte sitte ved bordet mens vi åt middag ) Vi har hatt mamma og pappa her i dag, menyen har vore ovnsbakt laks (det har vi alltid hatt heime) og pinnekjøtt for første gong (det er mannen vant med). Og eg har gått bananas i pinnekjøttet 2-3 gongar i dag, etter 10 år som veggis (slutta med det i vår) var det veeeeldig godt Lille på 3 åt vossakorv og potet, eldste på 5 åt litt laks. Etter middag brukte vi ca resten av kvelden på å bygge lego, lille holdt ut til ca kl 20, og kl 23 fann vi ut at vi måtte sjå dagens episode av Jul i Blåfjell. Så no har eldste akkurat sovna (han har i alle fall slutta å synge), eg og gubben slappar av litt før vi skal i seng vi og. I morgon blir det frukost hos brodern kl 10, og middag hos svigers kl 14. Deilig med festdagar, familie og kos! Håpar dåke andre har hatt det like fint som oss. Juleklem frå meg )
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. desember 2010 Blåfjell, Månetoppen, whatever!
Lene~mor til tre Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Hørtes ut som dere har hatt det korselig =) Bra det bare er jul en gang i året sier jeg, merker jeg er sliten nå. Fikk ikke lagt meg før 00.30 inatt, var ikke ferdig å rydde å ordne før det hehe og måtte opp tidlig idag klokka 06.30 på jobb i dag... Kjenner det på kroppen nå, så skal det bli deiliog å slappe av litt ikveld og legge seg tidlig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Julen er over for i år, ikke helt som den pleier å være.. Lille julaften var barna syke. Lillebror var litt slapp innimellom, storesøster var skikkelig slapp, hadde feber og sov på sofaen. Utpå ettermiddagen ble jeg også trøtt og sov mens barna herjet rundt meg. Jeg hadde feber og hodeverk. Jeg har ligget hele jula med enten halsbetennelse eller influensa, de går visst litt inni hverandre etter som jeg forstår. Barna har kost seg, men det har blitt begrenset med utelek med en mamma som må ha tabletter for å komme seg opp av senga =( Jeg tror kanskje det begynner å slippe nå, håper det for barna skal bare i bhg idag og imorgen =O
yasmina Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 hei,hei Vi har hatt en straalende jul i Norge. Dro hjem en ukes tid foer jul og feiret jul paa landstedet vi kjoepte oss i sommer. Ungene var i aldeles ekstase da de fikk oppleve snoe og selve julekvelden saa var det bare oss 5 i eget hus. storkoste oss og tok ting i rolig tempo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå