Gå til innhold

Æsj, er dette julemat???


Anbefalte innlegg

Skrevet

feiret jula borte i år, og fikk servert ribbe, medister og sossiser som egentlig er en av mine favoritter. Men må dessverre si at jeg ble dypt skuffet, maten var kjøpt på Rema og smakte drit!!! Gidder folk virkelig betale for sånt?l synes det smakte papp og støv. Er det virkelig noen som liker dette og synes at dette er god julemat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mat som serveres i jula så er det per.def. julemat

 

ps. spurte du hvor maten var kjøpt? er ikke det litt utidig?

Skrevet

men det kommer vel mer ann på merket på varene enn om det er kjøpt på rema eller ikke. Jeg har kjøpt Gilde ribbe på Rema. Den ble perfekt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...