Gjest Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Skjønner ikke engang hva som skjedde... De ble "borte" i ledningen mellom kamera og pc............. Milde.........
Nagilimia Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 Hvis de er svært viktige for deg så finnes det håp. Snakk med noen som er data kyndige så laster de ned er recoveryprog el spør på feks elkjøpt når de åpner igjen
Gjest Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Tvilsomt, er jeg redd... Eller kan de finnes igjen på minnebrikken, selv om den sier "Ingen bilder"? Jeg kløner det til!
Stolt_mamma* Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Jeg har jobbet i fotobutikk og hatt mange kunder som deg. Det lar seg rette opp i 99% av tilfellene. MEN du må har en recoveryprogram. Dette kan lastes ned fra nett regner jeg med. Kan virkelig anbefale SanDisk sitt. Det har jeg brukt mange ganger selv og alltid funnet igjen bildene. Jeg vet ikke om du får lastet ned det fra nett (før fulgte det med en liten cd i pakken når du kjøpte minnekort, vet ikke om det gjør det lenger), men det ligger visst en demoversjon her: http://www.lc-tech.com/software/software.html (SanDisk Rescue Pro heter programmen). Det aller viktigste nå er at du IKKE formaterer minnekortet ditt, for da vil høyst sannsynligvis alt gå tapt. Finner du ikke igjen bildene selv, ta kontakt med IBAS (hvis du absolutt vil ha bildene) for de er norges flinkeste på recovery. Lykke til:)
Gjest Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 Puh..... Da blir det en tur i fotobutikken så snart den åpner! Dette tar jeg ikke sjansen på å mekke med selv, nei. Og nei, jeg har ikke formatert minnekortet. Heldigvis. Fy flate, nå ble jeg glad, Stolt_mamma! I år kom nissen innom for første gang, og jeg tok masse ganske viktige bilder - håper virkelig jeg klarer å redde dem!
kroi Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 Kan bildene dine ha havnet i ei mappe du ikke finner igjen? Da kan du evt. bruke søk-funksjonen på pc-en for å finne igjen alle filer som ble opprettet i går. Hvordan du søker kommer an på hvilken versjon du har av windows. På den nyeste går du på start-knappen, dokumenter, søk (øverst i høyre hjørne, velg "dato endret"). På forrige versjon var det en søk-funksjon på startknappen. Der kan du også legge inn "sist endret-dato". Lykke til!
Gjest Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 Har prøvd, kroi, men finner de ikke... Takk for rådet, uansett.
Gjest Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 Takk, kroi, men jeg har prøvd. Uten resultat, dessverre. :-( Har ei mappe som heter 24.12.10 der bildene skulle vært, men mappa er tom........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå