Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk ett kjempefint sølvsmykke med to hjerter og tre diamanter i fra barnefar til jul!! Helt utrooolig fint, men er ikke det litt drøyt å gi til eksen? Jeg fikk heeelt sjokk.. Vi er ikke sammen lengre, men gode venner, og jeg har kjøpt noen klær og dvder til han, så min gave er lissom ikke så "personlig"... Fordi vi ikke er kjærester! Han har aldri gitt meg noen ting, ikke blomster eller kort eller noen form for oppmerksomhet, ihvertfall ikke smykker!!!! og jeg har termin om 1 mnd, så han har jo hatt tid på seg til å gi meg noe hvis han ville det.. Fikk ikke noe mens vi var sammen heller.. (Ikke at jeg bryr meg om sånt egentlig, men bare for å poengtere hvor sjokkerende det faktisk var å få dette smykket!!) Så smykket var lissom helt uventet! Hadde IKKE forventet det altså. Sa selvfølgelig tuusen hjertelig takk, men jeg sitter jo igjen med en litt rar følelse .. Det var jeg som gjorde det slutt, og han vil fortsatt at vi skal være sammen, men allikevel.. jeg fikk bare en helt sånn "wooow, SHIIIIIIT!" reaksjon, skal jeg le eller grine nå lissom?! æææh måtte bare lufte det for noen Passet seg ikke her i stua hos mor og far akkurat!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk smykke i hvit gull med hjerteanheng som hadde 2 diamter i fjor, det var fra bf og et år etter at det ble brudd. han har heller aldri gitt noe så personlig når vi var sammen (noe vi var i mange år) Men jeg vet at det var fordi han vil ha meg tilbake, noe jeg måtte gjøre klart for han at selv om jeg setter pris på smykket og det var veldig fint er vi bare venner og kommer ikke til å bli mere.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #3 Skrevet 24. desember 2010 Vel, så veldig rart er det vel ikke hvis han fortsatt vil at dere skal være sammen...?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #4 Skrevet 24. desember 2010 ..men han er ikke akkurat kjent for å være så romantisk av seg, og jeg har gjort det ganske klart at jeg bare vil være venner. så da er det litt sjokkerende at han PLUTSELIG skal gi meg så fine gaver, selvom det er jul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå