Gå til innhold

gravid??

*Ønskergjerne*

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært prøvere i 3,5 år,ingen tester positive på disse årene.

men kjøpte en digital idag,står gravid... kan jeg stole på denne????!!! :D

hurra!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville jo tro det? De er jo ganske sikre, de digitale. Gratulerer! :)

Skrevet

Selvsagt!!! Hurra!!! For en julegave!

Skrevet

Den ville jeg så absolutt stolt på. Etter 5 år fikk jeg "gravid" på en test. Følte meg så utrygg at jeg tok 4 tester til og alle var positive.

Gratulerer så mye :-))

Skrevet

Jeg kjenner deg ikke, men er virkelig glad på dine vegne! :)

Hurra for deg og baby!!! :)

Skrevet

Jeg har enda ikke fatta det,må ta ny test på mandag :D men er jo 9 dager over IKM,å håper jo ikke testen er feil_?? så på mandag er det kaffe,røyk,og usunn-mat forbud for meg ...

Skrevet

Hvis du er gravid vil jeg virkelig anbefale røykeslutt NÅ! Og du vet at røyking gjør deg mindre fruktbar? Gratulerer hvis du er gravid

Skrevet

jeg har trappet veldig ned etter testen idag,hatt kun 2 røyk på 10 timer... :o men trenger 2 dager på meg til å 'gi helt slipp' ... :/ svak slik,ingen vilje,og tror vel egentlig ikke testen er riktig... :/

har ingen tegn,bortsett fra at de to halve røykene jeg har hatt ikke er det samme,ingen murring el.l... :/

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Jeg har også testet postivit i dag, men venter nok med røykeslutt til mandag jeg også. Er ikke 4 uker på vei en gang, hadde eggløsning søndag for under 2 uker siden. Så skulle vel egentlig ikke være klar over at jeg er gravid før om noen dager, og juleselskap der jeg skal henge sammen med familie som vet jeg røykte for 2 dager siden ville blitt temmelig sikker på hva som var tilfelle om jeg plutselig slutter å røyke mitt i jula. Så jeg utsetter det til mandag, i alle fall de som er naturlige å ta når jeg er sammen med dem. Men alkohol skal/må jeg selvfølgelig unngå. Der er det også lettere å finne en unskyldning.

Skrevet

men da går vi for røyleslutt til mandag:)

hehe:)

gratulerer til deg også :) :)

Skrevet

Grattis :)

Godt å se dem som har prøvd lenge,endelig får det til :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Og lykke til med röykslutt. Går nok bare bra! :)

Skrevet

tusen takk malingus:))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...