Gå til innhold

E litt trist her eg ligg....;( Samme som på 1 trimester.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forje helg fikk eg småblødninger morran etter sex, og tenkte ikkje nokka meir over det, sia det ikkje e heilt uvanlig...

Men i går da eg kom hjem fra jobb, så hadde eg en blodflekk i trusa...:S og når eg tørka meg så kom det endel på papiret, friskt blod, litt rosa, og litt brunt blod på papiret, mannen min ringte legevakta, og fikk snakke med en turnuslege, han gav oss beskjed om at eg skulle legge meg ned, og bli liggende. Ringe legekontoret på dagen i dag. Så vi gjorde det, dro innover , sankka med en lege , han mente at dette ikkje va uvanlig, og at eg ikkje skulle bekymre meg, Eg bad han om ul, og han skulle ringe gyn på sykehuset, mente at det ikkje skulle være noe problem, så eg skulle bare sette meg på venterommet. Så eg gjorde, mannen min dro på butikken, og handla det siste vi trengte, mens eg venta.

Og det va endel styr i gangen, åsså kom det ei legedame inn og skulle ha meg innpå kontoret sitt, det viste seg at han eg snakka med først, måtte ut på et øyeblikkelig legevakt besøk.

Så måtte eg gjøre alt på nytt, hu spurte om alt det samme som han første, så ville hu prøve å høre hjertelyd, men fant ingenting!!! så ville ho sjekke at eg virkelig blødde fra livmora... så opp på skrevebenken. og jada det va blødning,...

Så ringte ho gyn mens eg satt på kontoret.

Han mente at det unødvendig med ul i dag, det va uansett ingenting han kunne gjøre til eller fra no, vi måtte bare vente å se.....Ble det abort så ble det det, og visst blødningene stoppet så gikk det sannsynligvis bra!!!!! og kansje ul i romjula....Eg måtte sei tel legen at skal eg sette heile jula no å bekymre meg???? Uten å vite til eller fra???

Tja, eg måtte bare legge meg ned og bli liggende, håpe på det beste!

Å der satt eg med tårene trillende....Reiste meg opp, kledde på meg og gikk mot døra, sa med gråtkvalt stemme god jul da....;( Skal liksom feire jul med hele familien... !3 stk til sammen, korsen skal eg klare å kose meg, når eg e så bekymre, og har bare lyst å gråte.... Ligge på en sofa hele julaften.... Snufs... Huff det blei mykkje klaginge her....Sorry.

E forresten 7+6 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg! Ikke noe artig beskjed å få dette, og at på til på julaften.

Håper virkelig det går bra med deg og at spiren din klamrer seg fast!

Ring på mandag å mas på ul, og ikke gi deg før du har fått det!

Sender en godklem til deg og håper du klarer å kose deg litt i dag hvertfall. *klem*

Skrevet

Takk for klemmen.... Det varmer, Eg skal skifte , og gå bort i selskapet...Og ikkje prøve å tenke så mykkje på det.....alle sammen der vet om det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...