Gå til innhold

SKUFFET!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn fra tidligere forhold. Sønnen min får gaver og bursdagsgaver fra min samboers foreldre, de har tatt han inn som ett barnebarn. Kjempekoselig :)

Men, hans andre familie - pappaen og hans foreldre har ikke denne julen kjøpt eller skal kjøpe verken julegave eller bursdagsgaver.. (Sønnen min fyller år i januar..) Ikke et julekort kom fra denne kanten engang. Jeg har sendt julegaver og kort til de, fra meg og sønnen min.

Blir litt skuffet altså, når de så tydelig ikke viser at de bryr seg noe om han.

Han er tross alt barnebarn, selv om vi ikke ser så mye til hverandre.

Pappaen vil ikke ha noe med barnet å gjøre, samvær eller lign. Besøker sønnen min.. En gang i året MAKS. Nå er det 1,5år siden sist. Jeg sender bilder og lign, men jeg har ikke mulighet til å besøke de siden de bor mange timer unna og jeg har et annet barn og jobb ++..

Litt trist på sønnen min sin vegne akkurat der - MEN.. Jeg er så TAKKNEMLIG for den flotte svigerfamilien min og at de har sønnen min som barnebarn. Dette har de sagt oppriktig og viser det. Det er herlig :)

Han har iallefall to sett besteforeldre (mine og samboerens sine) - selv om den andre biologiske familien ikke viser mer interesse.

Lurer på å bare droppe den familien helt - men jeg vil ikke heller. Mest fordi jeg vil at sønnen min skal vite at jeg har forsøkt. At jeg i senere tid ikke får høre at jeg ikke har prøvd liksom..

jaja, GOD JUL til dere alle... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du gjør alt riktig, men ikke bruk tid og krefter på å bli skuffet. Du får gjøre det du mener er riktig, så får du la dem ta ansvar for seg selv. Jeg skjønner at du blir lei deg på sønnen din sine vegne, men ikke la det påvirke noe. Han er jo heldig tross alt. En vakker dag tar kanskje faren og hans familie til fornuft, men i mellomtiden får dere lage dere et lykkelig liv uten dem; noe det virker som om dere har gjort.

Altså: Bort med skuffelsen og fram med julegleden!

Skrevet

Trist når det blir slik, men samtidig utrolig flott at din svigerfamilie har tatt ham til seg =)

Det du kan gjør evt. er jo å droppe julegave kjøpet til den siden, og kun begrense det til kort/brev. Da holder du fortsatt døren åpen, uten at dere behøver å gi og gi, og gang på gang bli skuffet på vegne av din sønn som gir dem gaver, men aldri får noe igjen.

Håper dere får en fin jul =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...