Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Litt trist juleaften. Er ikke vant med å få så mange pakker, men synes det er litt sårt å ikke åpne en eneste en:) Jeg får en over nyåret, men det er litt trist likevel. Selvmedlidenheten lenge leve. Må tørke tårene nå og late som ingen ting og være sammen med de andre nå. Spise mer trøstesjokolade. Det er tross alt de som har det verre.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 Ingen gaver?? Huff, nå fikk jeg også noen tårer i øynene:( Ikke at man trenger gaver, men det er sårt å ikke få en eneste en. Ønsker deg likevel en riktig god jul ★★
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #3 Skrevet 24. desember 2010 Hvorfor får du ingen pakker da? Det ser ihvertfall ut til at du har noen å være sammen med ihvertfall. Det teller jo en del det også eller? Mange som sitter helt alene i julen, det er sikkert verre enn å ikke få pakker. Prøver å se det positive i det jeg da Håper du får en fin jul allikevel
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #4 Skrevet 24. desember 2010 Takk for sympatien. Hjelper litt det også God jul tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #5 Skrevet 24. desember 2010 Så trist da:( Har du ikke foreldre, søsken, venner eller noen som kjøper gaver til deg?:/
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #6 Skrevet 24. desember 2010 ingen gaver? det hørtes jo helt trgisk ut..kan du ikke kjøpe en til deg selv å legge under treet i det minste?? har du ingen familie du får pakker fra? eller venner??
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #7 Skrevet 24. desember 2010 Jeg får en komfyr av foreldrene mine på nyåret en gang når jeg skal flytte inn i ny leilighet. Broren min kjøper meg aldri gaver, jeg er alene med et lite barn, så ikke gaver derfra heller og venninnene mine og jeg har sluttet å gi hverandre julegaver. Er ikke flere. Det gikk som jeg mistenkte og fryktet. Begynte å grine som en annen liten drittunge da det var "utdelingstid". Ikke meningen at slikt skal skje, men klarer åpenbart ikke å holde meg. og når først "slusene" åpner seg er det visst veldig vanskelig å slutte. Skal kjøpe meg selv noen gaver neste år, så slipper det å bli like stusselig som i år. Takk for "medrullingen" i selvmedlidenheten min, og god jul til alle de som svarte:) Hi.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #8 Skrevet 24. desember 2010 Jeg ser ikke helt problemet. I min familie avtalte vi at det er kun barna som får gave, ikke mellom de voksne. Jeg syns faktisk det er helt fantastisk og deilig å slippe julemaset og at man bare MÅ finne noe til voksne folk som har alt. Ja, baksiden at man faktisk ikke får noen gaver, men jeg gleder meg sammen med barnet mitt som får haugevis, det holder i massevis.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #9 Skrevet 24. desember 2010 Hvor gammel er barnet ditt da? her var vi og shoppet julegaver til mange og da lurte 3 åringen på om han ikke skulle kjøpe til meg også. Han fikk med seg kortet og tok bestemoren med på shopping. Han hadde nok reagert kraftig om jeg ikke hadde fått noen gaver.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #10 Skrevet 24. desember 2010 Barnet mitt er bare 1 år gammelt:) Nei, jeg skjønner og ser selv at det er en tullesak. Men likevel sårt når alle andre voksne får 4-5 gaver og jeg sitter der og ikke pakker opp en eneste en. Hadde nok hjulpet endel om vi var flere i samme situasjon i samme rommet. Hi.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #11 Skrevet 24. desember 2010 Det var trist å høre! Jeg er også alene med barn, men har besteforeldre og søsken som jeg gir og får gave til. Får av noen tanter og onkler også. Jeg skal ikke kritisere foreldrene dine som kjøper komfyr til deg altså! Men min mor tok med seg datteren min for å kjøper gave fra henne til meg. Hun er bare 1,5. Og hadde jeg fått en så stor ting som komfyr, så vet jeg at de likevel ville gitt meg en liten symbolsk ting på julaften likevel. Noe til en hundrelapp hadde jo holdt. Håper det blir bedre neste år! Og du kan jo kjøpe til deg selv fra barnet ditt neste år kanskje?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #12 Skrevet 24. desember 2010 Håper ikke barnet ditt fikk med seg at du sitter å hylgriner julaften pga mangel på pakker! Håper nå barnet ditt får noen gaver ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå