Mor di! Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 ... og vi har gledet oss så lenge til julefeiring med familien til mannen min (vi blir 17 stykker). Det blir vel til at jeg og mini blir hjemme i kveld...(han er 1,5 år). Eldstemann vil få det mye mer morsomt der vi egentlig skal feire, da det er flere barn på hans alder. Trist =(
Gjest Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 uff, så trist.. uaktuelt å legge han på et rom der dere skal, og når han sover, kan du være med de andre? Smitter vel ikke mellom vegger:-) Unger blir jo ofte ikke såå dårlige... Trist for deg, tenker jeg:-)
Mor di! Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2010 Det ser ut som om det kan være en mulighet. Han er jo såpass liten, og legger seg i syvtiden, så det er mulighet for det. Må bare prøve å holde han borte fra alle andre voksne og barn. Krysser fingrene for at det løser seg på et eller annet vis! Vi har gledet oss så lenge til jul! =)
Ksenia & Anjem Skrevet 24. desember 2010 #4 Skrevet 24. desember 2010 Min gutt kastet opp i går, men det ser ut til at han er fin i dag. stakkars dere Han har det nok best hjemme i sengen sin da ja.
Gjest Skrevet 24. desember 2010 #5 Skrevet 24. desember 2010 det synes jeg du skal gjøre. mange mener nok "best i sengen".. Jeg mener det ikke spiller noen rolle, hadde glatt tatt han med, og hadde ikke reagert om noen i min familie hadde tatt med et sykt barn på juleaften... Hadde faktisk også syntes det var helt ok om han hadde sittet oppe med oss, om han orker. Er jeg mottakelig for omgangssjuke, får jeg det uansett:-) God jul til deg og lillemann,Håper det ordner seg en god løsning for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå