Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Kjære dere alle! Nok en julefeiring uten barn, og det river og sliter i både kropp og sinn. Håper 2011 blir VÅRT år, og at vi alle får oppleve at vårt høyeste ønske blir til virkelighet! Tårer renner på mitt kinn Tenker på deg min lille,vil kjenne varmen din Men vi venter og venter,du kommer ikke. All min sorg og smerte som ingen ser Det er så tungt,orker snart ikke mer Orker ikke bære alt dette alene Tårer renner på mitt kinn Kinnet er vått og sårt Hvorfor kan ikke vi også få vår lille Lurer på hvorfor vi må slite sånn Ingen vet hva slik sorg og smerte gjør med livet vårt Bare noen kunne forstå hvor vondt dette er Vi har lov til å sørge vi og selv om vi ikke har mistet noen Vi kan ha det vondt vi og For det er så vondt å være ufrvillig barnløs Diktet er hentet fra onskebarn.no
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 God jul til deg også =) Fint dikt! Neste jul skal vi sitte alle sammen med en baby eller mage! Ikke sant jenter?
☆☆☆ Skrevet 24. desember 2010 #3 Skrevet 24. desember 2010 God jul til deg også. Fint dikt.. Har sendt søknad om prøverør, og satser på å være gravid neste jul
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Nå begynte jeg å gråte av diktet :/ Jeg har tenkt på det så mye nå i julen, barnas høytid på mange måter og her sitter vi uten noen.. Det er et stort tomrom.. Håper så at 2011 blir året!! Enten om vi får det til naturlig (med litt medisinhjelp) eller ved prøverør.. God jul til deg og alle andre i samme situasjon!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå