Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 er alene med alle sammen og i natt har jeg ikke sove noe særlig fordi mellomste sover dårlig om natta. Så da den aller eldste kommer inn i dag kvart over seks, beordrer jeg henne inn i senga igjen. De har bamseklokke som sier når det er dag og natt. Hvorfor tenkte jeg ikke på at hun kunne ha ligget i senga mi fram til vi sto opp? Og så har det vært krangling om ditt og datt store deler av dagen i dag...kjempe ålreit! Og jeg er så sliten at jeg ikke orker tenke på at vi skal til foreldra mine i dag! I tillegg skal vi sove der og jeg blir helt dårlig av tanken. Tror det er derfor jeg er sur, hater å tenke på å skulle sove der. Jeg tror jeg er veldig ego nå, men virkelig et ORK å skulle sove hos dem altså. Flere som har det sånn, eller er det bare meg som har en så dårlig start på julaften? ;(
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 Hehe, julefreden har senket seg, forstår jeg.. Hjemme hos oss har det faktisk gått fint så langt, men ikke uvanlig med gnisninger på en slik dag. Spenningsnivået er høyt hos alle, av ulike grunner. Pust med magen og prøv å glede deg. Vet ikke hvorfor du har så mye imot å sove hos dine foreldre, men det går nok kjempefint. Dere får sikkert god frokost også i morgen. Første juledagsfrokost er det beste i verden, nest etter julaften:) Stress ned og fokuser på å glede deg selv, så vil alt det andre følge etter. Gledelig jul:)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Nei du er ikke alene om det! Vi hadde en dritt start på degen... Men det var mannen min som ikke orket å stå opp for han var trøtt (noe som er omtrent hver dag) Jeg ble drit sur! SYns vi kunne være sammen om det som skulle gjøres og gått på de besøkene som var planlegt sammen, men nei... Jeg tok lillgull med meg og gjorde alt som måtte gjøres for så å smile og være blid med familien hans resten av kvelden... Det gikk faktsik veldig fint, men kjenner jeg blir såååå lei av og til... Måtte ringe en venninne å lette på trykket på vei til svigers da kom det seg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå