Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg og min samboer har ett aktivt og bra sexliv mener jeg, men vi liker å utforske nye ting, sik at sexen ikke bare er "misjonæren" Så det Big question, min ymtet frempå for en stund siden at han kunne tenkt seg trekant med ei jente, det rare er vel at det tente meg. Vi har ikke bestemt oss for noe men noen dibbere som har erfaringer å dele med meg ? Juleklem Charlotte
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Vi har hatt trekant med både ekstra jente og en ekstra mann begge deler funket bar hos oss. SÅ lenge dere er 110 % sikre på at du/dere vil dette så Go for it :-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Er eneste alternativet til den kjedelige misjonæren TREKANT? Stakkars dere om dere ikke har bedre fantasi enn som så. Det finnes da massevis av spennende å krydre med innimellom der et sted. Jeg hade aldri klart å dele mannen min med noen andre, uansett hvordan.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Tenk over om dette er noe dere virkelig vil. Tenk også over hvordan det vil være etterpå, ikke bare mens dere gjør det. Har selv opplevd å ødelegge et forhold med et trekanteksperiment (med ekstra gutt). Det var kjæresten min som foreslo at vi skulle prøve at jeg tok både han og kameraten hans. Jeg syntes det var deilig, men han ble skikkelig sjalu etterpå. Nok til at vi ikke greide å være sammen lenger. Enda det hadde vært hans idé.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå