Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Han var min store kjærlighet da jeg var yngre..hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Ja, Mikhail Boyarsky er stilig han.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Datteren hans ser ikke så verst ut hun heller. http://www.imdb.com/media/rm445290240/nm1799184
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Slett ikke så verst uten Surusminke heller. http://www.boyarskiy.su/images/trueimg/originals/16/3661717613FE-16.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå