Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 har kjøpt en fotoramme til noen og ville legge inn bilder på den før de fikk den, men jeg finner ikke ut HVORDAN...noen som vet?Er en kodak fotoramme...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Les bruksanvisningen som følger med. Er den ikke med så søk den opp på nett.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Da må du ha en minnebrikke å legge bildene på, også setter du minnebrikken i fotorammen.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Har du koblet den til dataen, slik at du kan si noe om hva som kommer opp på PC skjermen av dialogbokser? Jeg hadde en fotoramme for noen år siden som fungerte slik at jeg koblet den til, og dro over de bildene jeg ville ha til mappen som rammen opprettet, og vips, så var bildene der. Men vet jo ikke om det er slik med Kodak..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 hvordan kan jeg få bilder fra pc'n over til minnebrikken?:S
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Det er en fordel å ha minnekortleser i pc'en. Men kan hende det går å overføre via kabel også om det følger med. Har Kodakramme selv, men er ikke hjemme, så får ikke sjekket om det går via kabel. Har alltid brukt minnebrikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå