Gå til innhold

hva skal jeg velge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt en nydelig julekjole til snuppa på 7 mnd også har vi fått bunad fra bestemoren som hun har strikket...hva mener dere jeg burde ha på henne?

Redd bestemor skal bli fornermet om jeg ikke bruker bunaden imorgen, men har mest lyst å ha julekjolen på..........er jo andre dager også å ha på bunaden?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde garantert valgt bunaden, er mye arbeid i strikkede klær. Syns de er nydelig og skulle virkelig ønske noen gadd å strikke til mine barn.

Så jeg syns nok du skal gå for den.

Skrevet

Hva med julekjole på julaften, og bunad på nyttår?

Skrevet

Jeg hadde nok tatt på bunaden for å gjøre bestemor glad. Kommer jo sikkert flere dager i jula der hun får brukt julekjolen.

Skrevet

Jeg ville valgt kjolen. Dere skal sikkert på julebesøk eller julemiddag iløpet av romjula og da kan hun ha buaden på. På juleaften, syns jeg, at man kler barna som man vil eller som barna selv vil.

Skrevet

Skal bestemora være der på nyttårsaften da? Hvis ikke syns jeg du skal ha den på i morgen så hun får se, hun blir nok stolt :D

Skrevet

Jeg hadde tatt en av delene på julaften, og en av delene 1. juledag.. Synes det er litt stas å pynte barna juledagene også jeg :)

Skrevet

Hvis bestemor skal være der er det hjerterått å ikke velge bunad. Hvis du ønsker å sette et eksempel og ikke ønsker flere strikkede plagg tar du på julekjolen

Skrevet

jeg tror jeg gjør det slik: tar den på om morgenen (når vi skal på bessøk til dem med gaver og besøk til oldemoren)også tar jeg julekjolen på når vi åpner pakker seinere på ettermiddagen...

høres det greit ut da?:)

Skrevet

hadde tatt på strikkebunaden der bestemoren er. herregud tenk så snilt. hadde begynt å gråte av glede jeg. mye mer arbeid og kjærlighet til datteren din i strikkebunaden enn i den masseproduserte kjolen.

Skrevet

Hun kommer nok til å grise på kjolen ved middagen, så da har du en ekstra fin kjole som du kan bytte til. Se på det positive :)

Skrevet

åj blir visst bunad hele dagen da...:)

Skrevet

Velg bunaden. Mange timers arbeid og kjærlighet lagt i den. Kjenner ei som stikket nydelige mariusgensere til alle barnebarna, men ingen av de bruker de:-( Det værste er jo at slike gensere er kjempefine. Hun ble så lei seg og har sagt at det er det siste hun strikker til barnabarna sine.

Ta med julekjolen som bytteplagg hvis hun søler, ellers kan den brukes i romjula eller nyttår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...