Patetica fåkksi Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 er nå pyntet til jul, og selv om det fremdeles ser ut som et bomba horehus etter lynnedslag så kan jeg i alle fall si at det står et nydelig juletre og blomstrer i stua, nissene smiler og stearinlysene lukter godt. Man hører velkjente julesanger, kun avbrutt av stadige "ouuchh, yaaayyyy, bzzzzt, ayyy, yay! ooouch, bzzzzt!" og tastene til en ivrig Patetikum (full på gløgg) og hennes Christmas brats som dør som fluer. God jul alle sammen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 nå er det jul hos meg også jeg har ryddet i hele dag. alt er vasket,. til og med inne i skapene, hyllene og kjøleskapet. det tok foresten 11 timer. men nå er det julfint og jeg drikker julebaylis og lurer på hvordan jeg skal få lurt gave og godteri inn på rommet til småen som helt sikkert kommer til å vokne 5 ganger i natt for å se om julenissen har vært der
Pippippen Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Horehus tror jeg ikke noe på. Hadde det vært et horehus som var bombet, hadde vi hørt om det på nyhetene- hehe.. Her er aldri "bombet" så har bare hatt overfladisk smårydding. Pyntet juletre, spist grøt, vært ute med grøt til nissen osv. Har Støvsugd og vasket bad og kjøkken, og VIPS så var det jul her og. God jul til deg og dine og... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå