Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 dere som har dette: kaster dere dem pga den artikkelen? den sier jo ingenting om hvor skadelig de stoffene er eller hvordan barn skal få de i seg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Her får snart 2 åringen Brio togbane i julegave og den skal han få leke med alt han orker. Jeg biter ikke på alt som liksom skal være farlig. Skal man bry seg om alt det, er det ikke mye man får gjort. I dag er det en ting som er "farlig", i morgen noe annet.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 enig. jeg kjøpte også brio togbane til gutten min til jul. hadde det vær skadelig hadde de ikke fått lov til å selge dem. HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Og når de er så gamle at de klarer å kjøre med toget, så sitter de jo ikke og gnafser på togskinnene! Men herregud, det kan jo sikkert komme giftige avgasser dunstene fra trevirket...alt er jo farlig for tida!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 jeg kjøpte togsettet til sønnen min, men leverte det tilbake.. kjøpte noe annet.. men han er ikke året en gang så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå