Gå til innhold

Omgangssyken og influensa. Så klart !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute og handlet siste rest til julemiddagen til i morgen. Måtte spørre personalet om de hadde et toalett og hang som et slips over toalettet og kastet opp. Nå er det å rope på elgen hver halvtime.

Arvingen har 39,5 i feber og hoster som en kolspasient. Er kvalm og har vondt i magen. På den tredje dagen. Jeg har gjort rent huset med en spybøtte ved siden av i tre dager.. How mercy me. And merry X-mas :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars dere :-(

Dere får prøve å gjøre det beste ut av det, kanskje du kan ønske veldig sterkt fra nissen om dere kan bli friske til i morgen? ;-)

Jeg hater å være syk på julaften, var så syk i fjor at jeg ikke husker damn shit fra julaften og 1 juledag..skikkelig ræva ;-)

God bedring til dere begge :-)

Skrevet

God bedring da! Syntes du er flink som trosser sykdom og vasker/handler for det;-) en skikkelig supermamma! :-)

Skrevet

Auch da. Så ille er det ikke. Det blir jul selv om vi er syke. Men, jeg tenker at av alle jævla dager i året så må vi få dobbelt opp av sykdom i julen. Vet det er mange som har det langt værre, men det er jo typisk vår flaks. Det skal liksom aldri gå smurt.

Skrevet

hehe..og alle de ansatte i butikken er sjuke om 2 dager! ;p Stakars deg og stakars ungen! God bedring!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...