Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 aner ikke om dette har noe med graviditeten å gjøre egentlig.. og ikke vet jeg hvordan murringer kjennes ut heller.. men det føles ut som om det "stikker" lavt i ryggen.. eller ved halebenet.. ikke hele tiden men det kommer liksom 5-6 "stikkinger".. så er det stille noen minutter før det kommer 5-6 nye stikkinger.. noen som har opplevd dette? er ikke mer enn 34+2 på vei..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 ingen?? begynner å bli ganske ubehagelig.. :S
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 kynnere eller rier? Mine rier var slik at hele magen stramte seg, var så vidt i begynnelsen og at det føltes som mensensmerter som gikk under navlen og rundt rygen(i en sirkel)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 jeg har hatt litt kynnere de siste ukene.. men kun så magen strammer seg.. ikke noe smerter egentlig.. men nå er det ikke sånn at magen strammer seg heller.. og det er liksom mer i ryggen smertene sitter.. får også sånne stikkinger helt nederst i underlivet.. kjennes nesten ut som det sitter i skjeden innimellom.. men magen strammer seg ikke.. så forstår egentlig ikke noe HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 kanskje du burde ringe føden. forklare situasjonen de har vel peiling
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 ja det tror jeg jammen jeg skal gjøre. HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 så bra, best å være på den sikre siden. håper d ikke er rier da:) men uansett, om det er rier så er det superbra at barnet er over uke 32. er stoooooooooooooor forskjell å være født før og etter uke 32. lykke til, krysser fingrene for at alt er bra
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 jeg fikk i allefall beskjed av jordmor at etter uke 34 gjør de ikke noe for å utsette eller stanse en evt fødsel ikke gir de lungemodning etter det heller... så det tyder jo uansett på at han sikkert er godt nok utviklet klart hadde han jo hatt best av å være der inne noen uker til! men venter nok til i morgen tidlig med å ringe.. hvis det ikke forverrer seg mer i natt da. takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 ja. håper det gir seg da. og om det skulle være fødsel så er det overhode INGEN fare fordi barnet er såpass stort lykke til god jul!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #11 Skrevet 25. desember 2010 hei hei. ikke noe mer har skjedd.. det ble ikke så jeg ringte,,, siden de stikkingene roet seg ned i løpet av natten..(vil ikke løpe ned dørene på sykehuset heller liksom ) men begynner å få litt mer nedpress nå tror jeg skal til jordmor på mandag så blir spennende å høre hva hun sier da HI takk for at du spurte alltid hyggelig når man føler at noen bryr seg
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #12 Skrevet 25. desember 2010 Ok, blir spennende å høre hva jordmor sier da! Hadde vel kanskje vært greit å ha junior i magen en stund til, men... :-) Håper du fikk en fin julaften tross dette. Lykke til videre :-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #13 Skrevet 25. desember 2010 hører ut sm mo babyen har sunket ned i bekkenet, event festet seg Er ganske vanlig at det skjer rundt 35 uker lykke til når det nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå